Ayrılık sonrası erkek halleri? Ne yapmaya çalışıyor sorum beyler özellikle size?

Biri bana akıl versin dalga geçmeden 🤷🏻‍♀️4 senelik bir ilişki bitti ayrıldık 12 gün önce. Tabi bu 4 sene içinde ayrıl barış olaylar oldu ama bu defa ciddi bir bitiş ayrılıktı. Neyse bu heryerden engelledi beni sonra laf sokmalı paylaşımlar daha sonra kayboldu ortadan hesapları da sildi derkennn dün piyasaya çıktı birileri Instagram hesabımı çalmaya çalışıyordu anladım o olduğunu 20 25 defa yenileme geldi falan ama o olduğunu anlayınca yazmadım da. Yazmam için yaptı belli ama sonra engeli kaldırıp saydirmaya başladı bize bunu nasıl yaptın beni aldattın ihanet ettin bilmem ne halbuki işin içinde aldatma yok kendi paronayalari. Sonra dedi hacker birine 2 bin verdim instani çalacak wp bilgilerin elime gelevek dedi bu arada wp benim apk modlu yani sonra dedi birazdan sohbetler elime ulaşır kafayı yemiş sonra dedim seni de yapanı da polise vercem özel hayata izinsiz müdahale falan. Neyse işte eminim beni aldattın kendine güveniyorsan wp kodunu ver bakacam yalnız 4 sene içinde hep bu tarz kavgalar yaşandı çünkü ilk aşkı aldatmış onu 🤷🏻‍♀️ her seferinde kendini açıkla anlat ispat et barış devam etsin durumları olunca artık yeter dedim ya yeter inanmayı biseyleri ben ispat etmeden de öğrensin dedim bu sefer böyle oldu. Yani demem o ki hem aldattığımi düşünüyor hem bana senden nefret ediyorum diyor hemde geliyor benden ispat istiyor. Niye ispat edeyim ne olacak ispat edince diyorum seni kötü anmayacagim gerçekten sevmiş beni aldatmamis diyeceğim diyor. Bu ne yapmak istiyor? Barışmak mi istiyor yoksa hırs mi ego mu ben anlamadım. Gece gene saydırdı engelledi beddualar falan etti. Bana wp kodunu vermeden adını bile anmam senin falan yazmış. Amaci ne bunun? Benim ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım?
Ayrılık sonrası erkek halleri? Ne yapmaya çalışıyor sorum beyler özellikle size?
Cevapla