Yeni tanıştığım bir arkadaşım bana aşık olduğunu söyledi, inanmalı mıyım?

arkadaşlar durum şu; biz aynı iş yerindeniz, kendisi aklı başında, eğitimli biri gibi dururken daha tanışalı 1 ay bile olmadan çocuk bana aşık olduğunu söyledi, yani bir insan nasıl böyle hemen aşık olabilir ki? sonuçta beni tanımıyor ama bir taraftan da bana çok iyi ve özel davranıyor, inanmayayım diyorum ama bir taraftan da kafam karışıyor, ben de ne düşüneceğimi, ne hissedeceğimi şaşırdım. itiraf ettiğinde dalga geçiyor sanıp gülüp geçiştirdim, anlamamış gibi falan yaptım ama sonradan da bana yakın olmaya çalıştı ve hâlâ da çalışıyor. sizce ne yapmalıyım?
Yeni tanıştığım bir arkadaşım bana aşık olduğunu söyledi, inanmalı mıyım?
Cevapla