Hayırlısı diye diye kendimizi mi avutuyoruz?

Güzel bir işim , güzel bir hayatım var. Çok yakışıklı olmasam da bakımlı olan birisiyim. Bu hayatta doğru insanı bulmak için ne yapmalı? Neden o insan bir türlü karşımıza çıkmaz? Acele ediyorum desem 1 yıldır ilişkim vs. yok. Kimseye boş ümitler de veren birisi değilim. Her şeyi tecrübe etmiş görmüş geçirmiş birisiyim. Hatayı nerde yapıyoruz?
Hayırlısı diye diye kendimizi mi avutuyoruz?
Cevapla