Aynı bölümdeyiz çok hoşlanıyorum sizce adım atmalı mıyım?

hiç konuşmuşluğumyz yok takipleşyoruz bazen de bakıyoruz birbirimize. mesela bi yerde gördüğümde eşofmanın çok yakışmış vb şeyler söylesem çok mu abes olur konuşma başlatmak istiyorum en azından aklına gireyim devamını o getirsin diye düşündüm. naparsam bana yürür mesaj atar?
Aynı bölümdeyiz çok hoşlanıyorum sizce adım atmalı mıyım?
Cevapla