Haklısın. İçimin yağları eridi okurken. Bir de başına bi şey mi geldi diyor. Her ilişki sonuna kadar gitmez bunu kabul edebilirim ama ayrıldıktan sonra özledim merak ettim seviyorum diyerek gelene en iyi cevabı vermişsin tebrik ederim
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim normalde kalp kırmayı sevmem ama hakketti 😊
Yazdıklarına üzüldüm de yani acı çektiğin belli, şimdi mi bilmem ama en azından bir zamanlar çekmişsin. Senin içine dert olacağına onun içine dert olsun boş ver
Aga önce görüldü atacaktın Biraz naza çekip sürekli yazmasını bekliycektin Sonrada beni terk ettiğin gün geri döneceğini biliyodum ama benim seni kabul etmiyeceğimi bilmen gerekiyordu Çünkü benim benimle işi bitenlerle asla bir daha işim olmaz deyip koyacaktın tekmeyi
gayet iyi yapmissin da bu kadar uzun uzun aciklamana gerek yoktu kisa kisa cevaplar vererek karsindaki insani daha belirsiz biraksaydin eminim daha cok kudururdu
Sen bilirsin ama insanlar içindir hatalar ve dediği gibi pişmanlık çok güçlü bir duygudur olabilir sen hiç hata yapmiyosukusun belki de psikolojisi bozuktu belki sorunu vardi senden o ilgiyi görmedi ve fevri davrandı şimdi akillandi sen tek hatada silersen insan kalmaz yani kusursuz kimse yok
Benim yanımdan geçti, el ele bir çocukla. Beni bırakıp gittiği çocuktu o. Açıklaması yok bazı şeylerin. Ben canımdan çok sevdiğim insanı başkasıyla sarmaş dolaş gördüm. Yapacak bişey yok artık. Belliki tekmeyi basmış çocuk 😊
Kardeşim şimdi inanmayacaksın biliyorum ama ben birini hayatıma alıyorsam beni ondan ölüm ayırır. Ben asla ama asla ne dostumu, ne eşimi satmam yarı yolda koymam. Seçici biriyim zor severim ama seversem de canımı veririm. O yüzden böyle bir ihtimal yok. Kendimi tanıyorum 😊
Belki başka bi açıklaması vardı yani başka bi sebep vardı ortada bilemedim kızı ni kez dinleseydin keşke eğer yok tam eminsen seni başkası için terk ettiğine ağzına sağlık çok iyi olmuş ama öyle değilse bi dinle derim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Beni bıraktıktan sonra biriyle el ele gördüm kardeşim. Yanımdan geçtiler bana böcekmişim gibi bakmıştı 😊