4 senelik ilişkimizi "Soğudum" diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?

Verdiğim tepki yerinde olmuş mu arkadaşlar? Yorumlar mısınız?
4 senelik ilişkimizi Soğudum diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?
4 senelik ilişkimizi Soğudum diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?
4 senelik ilişkimizi Soğudum diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?
4 senelik ilişkimizi Soğudum diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?
4 senelik ilişkimizi "Soğudum" diyerek bitiren kız arkadaşım pişman olduğunu söylüyor. Tepkim yerinde olmuş mu?
Cevapla