Bilmiyorum ki. Telefonla bütün gün uğraşanların böyle bir durum olması bana pek inandırıcı gelmiyor. Çok pozitif bir insan değilim. İlk mesajdan 10-15 dk sonra yazdım ikinci mesajı.
Anlık sinirle yanlış yazmışım soruyu baktığı halde yazmışım ama şöyle iki tane gri cizgi var onu baktığı halde yazmışım. Anlık sinirle yazıyı bile yanlış yazıyor insan. Ben biraz hızlı insanım sabırlı pek sayılmam.
Sorduğum soruya cevap yazmış. Bugün baktım camın kenrainda oturuyordum gözleriyle resmen yiyerek baktı ama ben kalkıp gittim bakmadım. Sınıfta denk geldik birkaç soru sordu bende normal cevap verdim geçti gitti
Her şey mesaja geç cevap vermesiyle başladı 😂 peki bu ülkede neden her şey zor. Aslında yakışıklıyım boy posta var. ALLAH a hamdolsun üniversitede öğretmenlik yapıyorum. Durustlukte var kendimi çok övmüş gibi olmadım İnşallah ama kız konusunda sansszim. Desen ki firlamain bundan kaybediyorsun hayir öyle değilim hamdolsun ama kız konusunda bu durumdayım sen kızsın sen anlat bu durumu
Ama yinede yazıyorum o kızın peşinden kosmadim. O mesaja geç cevap vermeden öncede bakisiyorduk mesaja geç cevap verdi ondan sonrada ne mesaj attım ne bir şey bakarken bile baktığı yerden uzaklaştım. Ama bu olay canımı sıktı her şey bu.
Anlatayım çok basit. Olabileceğin kafa yorabilecegin biton kız varken gidip en dengesizini bulup kafa yoruyorsun. Herkes söyledi burada sana. Mesaj atmışsın cevap yazmamış geç yazmış saçma sapan hareketleri var hala kafa yoruyorsun. Sen kendi değerini bu kadar ayağa düşürürsen başkası nasıl seni değerli görsün? Hep aynı kafada insanlar seni çekiyor demekki. Bak ben seni tanımam etmem ama insan olarak değerli olduğun için sorununu dinliyorum çözüm bulmaya çalışıyorum. Bunun gibi bi sürü insan vardır çevrende. Nerde yanlış yapıyorum diye sor kendine
Değerli olduğunu söyledin inan bende senin iyi bir kız olduğunu dusunuyorum dinlediğim içinde teşekkür ederim haklısın duygusal boşluk bendeki maalesef iyi kizlar var ama bilmiyorum çevremde böyle içime sinen yok bu kızda da aynı şekilde bir anda yazmam dediğim kıza yazd sonuçlarına katlandim kendim kasindim ama bana ders oldu. Haklısın ben gözümde büyüttüm
Bir konu daha var aklımda sence bizim Türk kızları nasıl. Bende Türküm Annnemde Türk ben hiçbir zaman kendi insanını ezdirmem ama sen bir Türk kızı olarak sence Türk kızlarının durumu hali tavrı nasıl sence
Kendinizi ne sanıyorsunuz bilmiyorum ama bu kafayla giderseniz hayat boyu mutlu olacağınızı sanmayın. Benimki sadece konuşma isteği başka bir şey degil. Yasadigim olumsuz birkaç durumdan dolayı Duygusal boşluktan yazıyorum. Neyse anlayacağınız sanmıyorum güle güle.
Kötü niyetli olan sensin. Senle bir olup Türk kızları söyle Kötü böyle Kötü diye konuşmak zorundaymıyim. Bende Türk kızıyım seni doğuran ana da. İnsanın iyisi kötüsü olabileceğini bilmeyen kendi özüne hakaret eden bi insanla benim konuşacağım birsey olamaz.
Yanlış düşünüyorsun. Ben sadece fikrin ne dedim. Yazdıklarımı doğru okursan ne demek istediğimi anlamış olurdun. Bende Türkum dedim annemde türk dedim. Sen lafı çok başka yerlere getirdin. İnan bana bu kafayla gidersen mutlu olamazsın senin gibi oladar çok varki hanginize laf anlatabilecegim. Artık sinirden vücudum her yeri ağrıyor. İlk önce doğru okuyup anlamayı öğren. İki lafından biri özüne saygısı olmayan deyip duruyorsun kendime olan güvenim de saygimda büyük bu kadar yirtindigina göre senij özüne saygın yok. Şimdi istiyorsun ki bu yazdıklarından sonra senden ayy çok özür dilerim yanlış anladın vs. Deyip senin egonu tatmin edeceğimi bekliyorsundur. Öyle bir insan olmadığında eminkm ki sende anlamışsındır önce insan olmayı alçak gönüllü olmayı ve özgüvenli olmayı deneyin. Özgüvenin olmadığı belli. Senin hibi piyasada okadar çok varkim siradanlasti artik. Artıkk erkeklerde uyandı o devirler bitti bu şekilde devam ederseniz uzuleceginizi bilin diyeceklerim bu kadar güle güle.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
takma okadar cevap vermezse salla sonra verirse sende ona aynisini yap ya da hic dönme
Niye bakıyor o zaman insanlar tuhaf her zaman yasadigim bir durum
Uyuyordur telefonu henüz eline almamıştır
Pek sanmamam
Niye bakıyor o zaman insanlar tuhaf her zaman yasadigim bir durum
Emin misin gorupte yazmadigina?
İki tık var yani mesaj gitmiş neti acikm mavi tık yoktu. Bende benden mesajı sildim. şu an belkide mavi tiktir.
Bakıyor derken bana bakıyordu onu kastettim
Bende diyorum ki kız belki oruç tuttu uyuyordu ya da telefonu yanında değildi. Acele hareket etmişsin.
Bilmiyorum ki. Telefonla bütün gün uğraşanların böyle bir durum olması bana pek inandırıcı gelmiyor. Çok pozitif bir insan değilim. İlk mesajdan 10-15 dk sonra yazdım ikinci mesajı.
Çalışıyor ya da okuyor mu? Eğer boş geziyor elinde surekli telefon varken sana yazmıyorsa istemiyor demektir konuşmak. Bakması saçma olmuş o zaman
Bende bunu anlatmaya çalışıyorum. Sorduğum soruda gündelik bir soruydu.
Biz öğret görevlisiyiz.
Değişik bi tipmis
Yani ben pek bilmem onu ama dün iftar programında neredeyse bütün iftar elinde telefon vardı onun haricinde nasıl bilmiyorum.
Yani benim başıma çok geliyor çok kız bakıyor böyle arada yazdıklarında bu durumu yaşıyorum
Anlık sinirle yanlış yazmışım soruyu baktığı halde yazmışım ama şöyle iki tane gri cizgi var onu baktığı halde yazmışım. Anlık sinirle yazıyı bile yanlış yazıyor insan. Ben biraz hızlı insanım sabırlı pek sayılmam.
Fevri bir tavrın var sanki evet. Üstüne düşme yazmazsa kendi bilir.
Büyük soUme toven. Yazmam. Toplantı olacak orada da yüzüne bakmam.
Şimdi yazdı
Ne yazmış
Sorduğum soruya cevap yazmış. Bugün baktım camın kenrainda oturuyordum gözleriyle resmen yiyerek baktı ama ben kalkıp gittim bakmadım. Sınıfta denk geldik birkaç soru sordu bende normal cevap verdim geçti gitti
Iyi yapmışsın. Zamanında cevap versin. Birazda o uğraşsın istiyorsa
Ya enteresan birisi. Hakkında kötü konuşmam ama bazı insanlar neden böyle sence. Sende kızsın alarsin
Kendince strateji yapıyor olabilir. Ben böyle şeyleri sevmediğim için cokta bilemiyorum
İnan bana bende bilmiyorum neyse oyum ama bu zamanda zaten dürüstlüğün adı kaldığını çok az insanın dürüst olduğunu sende biliyorsun hayat..
Böyle stratejiler ters tepiyor işte sende olduğu gibi. Kendi olsa yetermiş. İnsanlar değişik. İnş düşündüğümüz gibi olmazda iyi gider ilişkiniz
İnşallah hayırlısı olur o kızla olsa bir ilişki başlasa bile uzun olacağını sanmıyorum keşke dünyanın kendi etrafında dönmesi gibi bir bilse
Bugün toplantidaydik o baya baktım oda baktı. Bakışlarını çok yakaladım bende çok baktım. Parmağında yüzük vardı
orada mısın
Noldu?
Bugün toplantidaydik o baya baktım oda baktı. Bakışlarını çok yakaladım bende çok baktım. Parmağında yüzük vardı.
Bu kızla ilgili son sorum
Ne yüzüğü?
Normal altın yüzük yüzük parmağında vardı
Sevgilisi? 😂
Olabilir mi😂
Olabilir tabi. Nişanlanmış ta olabilir ya da sana benim hayatımda biri var benden uzak dur mesajı veriyordur
Nisanlansa duyardım. Her şey olabilir. Peki bu soru yüzlerce kez soruldu neden sevgilisi olan kız bakar nefsi pis olduğu için mi
Surekli ona bakıyorsan belki ister istemez gözü gidiyordur. Yüzüğü taktığını göre istemiyorum diyor bence artık ugrasma
İyide ben peşinden kosmadim ki orada bunu söylemek istedim. Birde o bana bakıyor ben pak bakmiyorum 😉
Hic öyle durmuyor da neyse hadiii
Hatta baktığı zaman gözlerimi gayet sinirli şekilde çekiyorum orada bu anlaşılsın
Neden inanmadın 😔
Ben o kızın peşinden kosmadim
Günlerdir kafa yordugun şeyin ne olduğunu bilmesem inanırdım tabi de benden akil oluyorsun birakta neyin ne olduğunu bileyim🤣
Her şey mesaja geç cevap vermesiyle başladı 😂 peki bu ülkede neden her şey zor. Aslında yakışıklıyım boy posta var. ALLAH a hamdolsun üniversitede öğretmenlik yapıyorum. Durustlukte var kendimi çok övmüş gibi olmadım İnşallah ama kız konusunda sansszim. Desen ki firlamain bundan kaybediyorsun hayir öyle değilim hamdolsun ama kız konusunda bu durumdayım sen kızsın sen anlat bu durumu
Ama yinede yazıyorum o kızın peşinden kosmadim. O mesaja geç cevap vermeden öncede bakisiyorduk mesaja geç cevap verdi ondan sonrada ne mesaj attım ne bir şey bakarken bile baktığı yerden uzaklaştım. Ama bu olay canımı sıktı her şey bu.
Anlatayım çok basit. Olabileceğin kafa yorabilecegin biton kız varken gidip en dengesizini bulup kafa yoruyorsun. Herkes söyledi burada sana. Mesaj atmışsın cevap yazmamış geç yazmış saçma sapan hareketleri var hala kafa yoruyorsun. Sen kendi değerini bu kadar ayağa düşürürsen başkası nasıl seni değerli görsün? Hep aynı kafada insanlar seni çekiyor demekki. Bak ben seni tanımam etmem ama insan olarak değerli olduğun için sorununu dinliyorum çözüm bulmaya çalışıyorum. Bunun gibi bi sürü insan vardır çevrende. Nerde yanlış yapıyorum diye sor kendine
Değerli olduğunu söyledin inan bende senin iyi bir kız olduğunu dusunuyorum dinlediğim içinde teşekkür ederim haklısın duygusal boşluk bendeki maalesef iyi kizlar var ama bilmiyorum çevremde böyle içime sinen yok bu kızda da aynı şekilde bir anda yazmam dediğim kıza yazd sonuçlarına katlandim kendim kasindim ama bana ders oldu. Haklısın ben gözümde büyüttüm
İnsan duygusal boşlukta olunca acele edip yanlış insanlara yöneliyor anlıyorum seni. Takılma başkaları da olacak illaki
Bilmiyorum hep karşıma boyleleri geldi. İmtihan dünyası ne diyeceksin. İnsan bir anlık hatayla yapabiliyor
Bir konu daha var aklımda sence bizim Türk kızları nasıl. Bende Türküm Annnemde Türk ben hiçbir zaman kendi insanını ezdirmem ama sen bir Türk kızı olarak sence Türk kızlarının durumu hali tavrı nasıl sence
orada mısın?
Sanırım cevap vermeyeceksin.
Cevap vermeme nedenin seninde mi sevgilin var veya konuştuğun 😂 bana hep böyleleri mi denk geliyor maksat sadece konuşmak istemem. Başka bir şey yok.
Kendinizi ne sanıyorsunuz bilmiyorum ama bu kafayla giderseniz hayat boyu mutlu olacağınızı sanmayın. Benimki sadece konuşma isteği başka bir şey degil. Yasadigim olumsuz birkaç durumdan dolayı Duygusal boşluktan yazıyorum. Neyse anlayacağınız sanmıyorum güle güle.
Kendimi ne mi sanıyorum? Aptal. Senin gibi insanın derdine ortak olup cevap yazdığım için.
Cevap vermen çok mu zordu. İki üç kelime yazacaksın neden yazmadin ozaman kötü niyetle yazmadığını sende en az benim kadar biliyorsun.
Bu kadar trip atıp sinirlenmene de gerek yok.
Kötü niyetli olan sensin. Senle bir olup Türk kızları söyle Kötü böyle Kötü diye konuşmak zorundaymıyim. Bende Türk kızıyım seni doğuran ana da. İnsanın iyisi kötüsü olabileceğini bilmeyen kendi özüne hakaret eden bi insanla benim konuşacağım birsey olamaz.
Yanlış düşünüyorsun. Ben sadece fikrin ne dedim. Yazdıklarımı doğru okursan ne demek istediğimi anlamış olurdun. Bende Türkum dedim annemde türk dedim. Sen lafı çok başka yerlere getirdin. İnan bana bu kafayla gidersen mutlu olamazsın senin gibi oladar çok varki hanginize laf anlatabilecegim. Artık sinirden vücudum her yeri ağrıyor. İlk önce doğru okuyup anlamayı öğren. İki lafından biri özüne saygısı olmayan deyip duruyorsun kendime olan güvenim de saygimda büyük bu kadar yirtindigina göre senij özüne saygın yok. Şimdi istiyorsun ki bu yazdıklarından sonra senden ayy çok özür dilerim yanlış anladın vs. Deyip senin egonu tatmin edeceğimi bekliyorsundur. Öyle bir insan olmadığında eminkm ki sende anlamışsındır
önce insan olmayı alçak gönüllü olmayı ve özgüvenli olmayı deneyin. Özgüvenin olmadığı belli. Senin hibi piyasada okadar çok varkim siradanlasti artik. Artıkk erkeklerde uyandı o devirler bitti bu şekilde devam ederseniz uzuleceginizi bilin diyeceklerim bu kadar güle güle.
Ha bu arada iyileri kustirup iyi insanlarla bir arada bulunmakta istemeyin. İyileri kusturup kötülere meydan bırakanlara sizin gibiler
Sen iyi bir insan değilsin.
"orada mısın?" Diye bi sor.
Umursamıyor olabilir
Şimdi verdi
İlgisi yok
Şimdi versi
Takmıyordur seni