Çevrem maşallah ne kız diyorlar ama sevgilim yok nedenj sizce?

Beni mi kandırıyorlar acaba hiç sevgilinm olmadı olursa evlilik olur zaten görücu geliyor ya dul yaşça büyük benden ya da serseri tipler normal bir insanoğlu Yok yani kimisi babandan korkuyorlar diyor ya da ben çirkinim bilmiyorum böyle yanlız yaşlanmak istemiyorum seneler geçtikçe umudum tükeniyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar da kolay küfür ediyorsunuz ya corospu falan ne oluyor gelirse evlilik olur diyorum çünkü bu zamana kadar kimseye bir şey yaşamadım ne öpüştüm ne başka bir şey ailemden böyle gördüm böyle de gidiyor
Çevrem maşallah ne kız diyorlar ama sevgilim yok nedenj sizce?
Cevapla