Utangaç erkekler sevilmiyor, bu yüzden evlatlık alıp yaşamak istiyorum, cevrenizde bekarken evlatlık alabilen var mı?

Utangaç biriyim ve kızların ilk adımı erkeklerden beklemesi sebebiyle hep yalnız kaldım ve hayatım böyle gidecek bunu anladım artık. Kızlar kendi halinde bir tiple olmaktansa yakışıklı ve özgüvenli birinin hareminde olmayı daha çok seviyor. Seneye küçük bir ilcede diş hekimi olacağım. Benim gibi birine evlatlık verirler mi?
Utangaç erkekler sevilmiyor, bu yüzden evlatlık alıp yaşamak istiyorum, cevrenizde bekarken evlatlık alabilen var mı?
Cevapla