Her zaman mesaj atmıyor atınca da geç yazıyor. Neden?

Bir çocukla konuşuyorum konuşmaya başladığımız ilk birkaç gün devamlı konuşuyorduk mesajlarıma da hemen cevap veriyordu. Sonrasında geç yazmaya çok geç yazmaya başladı. Bazen birkaç gün konuşmuyoruz sonra tekrar yazıyor. Ama genellikle hep geç. Konuştuğumuz şeyleri çok önemsemiyor gibime geliyor. Öylesine cevap veriyor ya da yapısı öyle bilemiyorum. Sizce neden böyle yapıyor? Hiç buluşmadık henüz.
Her zaman mesaj atmıyor atınca da geç yazıyor. Neden?
Cevapla