4 -5 saat telefonda hüngür hüngür ağlayarak barışalım diye resmen yalvardım sizce olması gereken bu mu?

Arkadaşlar çok berbatim şu an lütfen bı akıl fikir verin neden diye sorarsanız: geçmişe aşırı takıntılı biri vee doğruyu soylememe ragmen sürekli yalan diyor inanmıyor bende eninde sonunda onun düşündüğü gibi söyledim ( irenç yalan şeyler ) ağlayarak seni çok seviyorum ozlersen dön dedim ve kapattı sizce napmaliyim?
4 -5 saat telefonda hüngür hüngür ağlayarak barışalım diye resmen yalvardım sizce olması gereken bu mu?
Cevapla