Sevgilinden ayrıldığın o acı dolu günlerde bitap düşüp zayıfladın mi yoksa yedikçe yedin derken şişmanladın mi? Sakın ola ki şişman halinizi Canan Karataş görmesin kalbine iner kadının 🤣
Sevgilinden ayrılınca bir deri bir kemik mi kaldın yoksa Oburiks mi oldun?
Üniversite yıllarında 4 yıllık ilişkim bittikten sonra yeme içmeden kesilmiştim, çok zayıflamıştım. Uzun bir süre kendime gelememiştim. Gerçekten çok sevmiştim onu. Benim hatalarım yüzünden ayrılmıştı. Hayatımdaki ilişkilerde benden ayrılan tek kişi olarak da bende iz bırakmadı desem yalan olur...
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
10 kilo aldım. Her ay 2 kg aldım :) ölmek istedim. yemekten başka sığınak bulamadım. Soğuk kış gecesinde titrerken ağlayarak doritoslu çiğköfteler gömdüm. :) eve gelince de 5 karam yedim. Kutu dondurma yedim. Üşüdüm kalorifer başına geçtim ve yine ağladım. Viski açtım. Viski de çikolatasız gitmez hadiiii
İlkinde üzüntüden yemek yapacak ne aklım ne enerjim kaldigindan cokk kilo vermiştim, ev bile çöp eve dönmüştü. ama şimdi, bunyeme bir zayıflık çökse de normalce yiyorum sorun yok üzülüyorum o ayri