Bir kıza açıldım arkadas olarak gördüğünü söyledi sizce kafası yine de karışmış mıdır sonradan fikri değişen oluyor mu?

Arkadaşlar duygularımı söyledim yani ondan hoşlandığımı yakından tanımak istediğimi söyledim o da arkadaş olarak gördüğünü ifade etti aynı ortamda denk geliyoruz bazen. aramızda soğukluk var selamlaşsak da merak ettim sizce benle ilgili kafası karışmış mıdır fikri sonradan değişen oluyor mu yoksa o defter kapandı mı böylece
Bir kıza açıldım arkadas olarak gördüğünü söyledi sizce kafası yine de karışmış mıdır sonradan fikri değişen oluyor mu?
Cevapla