Ya aklınızdaki insanla kalın ya da yanınızdaki insanla. Daha dün dershanede 1 yıl boyunca kafamızı şişiren kız bugünde yeni sevgili yapmış.🤦🏼♀️ Guzum 1 yıl boyunca dershanede kafamızı niye şişirdin bee?😒
Aklınızdaki insanla, yanınızdaki insan neden aynı değil?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çünkü her insanin kalbine gömdüğü birileri vardır. Kalbindeki cenazeyle hayatına devam edersin. Etmek zorundasın.
Ne yanımda kimse var nede aklımdaki kişi yanımda yapacak bir şey yok
Tek oturuyorum ben.
Aklımda da yanımda da kimse yok