Ben nerede yanlış yapıyorum bana fikir verebilecek kimse var mı?

Herkese günaydın işim dolayısıyla şehir dışında yaşıyorum yılda 2 ya da 3 kez gidebiliyorum. Bir babam birde evli ablam var babamla altlı üstlü oturuyolar aynı zamanda ablam benim mağazaya bakıyor Ramazan dolayısıyla yemeğini hazırlanan için erken kapatabilirsin diye de belirtmiştim kendisi oruç tutmuyor yinede babamın yemeği için erken kapat diye hep söyledim. Şu tarihte geleceğim güzel bir yemek yap olur mu dedim ben evde miyim grzklı dedi çok zoruma gitti oysa ben akşam 21.30 da evde olacaktım ve iftardan önce eve git diyen benim. Babam ben yemeğini yapacağım dedi ama maaşı yatmamış benim kasadan borç aldı ( borç vermem babama verdim mi almam o parayı babamdan hibe ederim) ablam burada da ben verim baba kardeşim yılda 2 kez geliyo bu yemekte benden olsun demedi neyse memlekete geldim ertesi gün yemeği ben yaptım bana dediği şu pazartesiden itibaren herkes kendi yemeğini yapsın babamla ayrı yapın ben aileme ayrı yapim bir şey demedim dışarıya hava almaya çıkarız bir şey mi canımız çekti hep ben öderim yengem sen masraf yapma benden olsun dedi ama ablam bunu diyemedi ben misafir değil miyim kendimi aptal gibi hissediyorum inanın mesele para değil beni en çok üzen geleceğim gün yemek yapmaması oldu çok kırdı beni çok
Ben nerede yanlış yapıyorum bana fikir verebilecek kimse var mı?
Cevapla