Çalıştığım okulda bir öğretmene aşık oldum vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum ne yapmalıyım bilmiyorum?

Öğretmenlik yaptığım bir okulda bu sene yeni atanmış bir öğretmene aşık oldum kendisiyle hiç konuşma herhangi bir diyaloğumuz olmadı. O öğlenci ben sabahçıyım sadece bir kaç kez göz göze gelmiştik o günden sonra hiç aklımdan çıkmadı ilk defa böyle bir şey oldu göz göze geldiğim biriyle asla böyle olmazdı. Çok uzun süredir kendimi aşka kapatmıştım 4 yıldır kimseyle birlikte olmadım çünkü kötü bir aşk acısı geçmişim vardı tamamen işime gücüme adamıştım kendimi. Ama uzun bir aradan sonra bakışı yüzü çok masum geldi sırf onu görmek için saatimden feragat ederek bitmesine rağmen öğretmenler odasında bekledim tüm dönem boyunca ama hiç bir şekilde diyaloğumuz geçmedi zaten cesaretim de yok yetmedi sanal numara aldım yazdım ona kendimi tanıtmadan konuşmak için konuşmadı. Biliyorum yanlış bir yoldayım artık onu görmemete calışıyorum mesai saatim geldiğinde çıkıp gidiyorum iftar yemeğine 23 nisana bile görmemek için katılmadım. Hala aklımdan çıkmıyor içimde çok kötü bir his var unutmak istiyorum tekrardan bunları yaşayacak halim yok ama unutmaya calıştıkça daha çok baskın geliyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum 😞
Çalıştığım okulda bir öğretmene aşık oldum vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla