Flörtümle kopalı 4 ay oldu ve yeni birisi yok, nasip bu kadar gecikir mi?

4 aydır her gün her an yalnızlık hissettim o kadar daraldım ki arkadaşım da yok yani ne gelecekse gelse artık hayırlısıyla. Ne hissettiğimi belki bazılarınız anlar
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel arkadaşlarım yorumlarınız kıymetli…💖
Flörtümle kopalı 4 ay oldu ve yeni birisi yok, nasip bu kadar gecikir mi?
Cevapla