AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
cevabını bulursan güncelle
Cevapi yok
cevabı bu
5 6 ay sonra etkisi geçer.
İnşallah
Bebeğim benle 1 gün geçir, seni sahalara zımba gibi salarım :D
Geçirelim o 1 günü
Geçer geçmez sanıyorsun ama geçiyo
Zaman istiyo
Cem adrian-kül şarkısını sana armağan ediyorum.
Dinliyorum hemen
İlk başlarda zor olur ama zaman geçtikçe alışırsın
Evet biraz zamanla
Aynen öyle
Seni adama bağlayan neler var?
Sevgi
3 gün de sürebilir 3 yilda
En kısa halimi sürsün diyim uzun mu sürsün diyim bilemedim
En kısa en iyisidir
İnşallah öyledir
Emin olabilirsin
Çok zor ama alışırım yaparım inşallah
Güçlü bir iradeyle üstesinden gelirsin
İnsanın bi yerden sonra zoruna gidiyo
Zoruna giden nedir
En çok zoruma giden belki o eğleniyordur ben düşünüyorum sonra diyorum ki o kaybetmekten korkuyordu sen bu duyguyu ona yaşattın
Neden ayrıldınız ki
Kıskançlık kısıtlama
Kısıtlama iyi değil iki taraf içinde hayırlısı olmuş
O kadar iğrenç bi şey ki kısıtlanmak
Evet öyle ama yani senin için hayırlısı olmuş artık uzulmene gerek yok ya da kötü hissetmene
Hani sürekli konuşuyorduk ya boşluğu olusunca insan kötü oluyo ister istemez
Aynen o da var ama yani yeri dolmayacak biri değil sana daha çok değer veren biriyle karsilasirsin ilerde
İnşallah amin en başta da bu yüzden demiştim kıymetim bilinmediği icin felan diye
Hm anladim bağlantıliymis demmekki sende kıymetini bilene şans verirsin
Var mıdır öyle biri
Neden olmasın ki bence vardır ya
Görmedim
Her zman goremessin ki hiç tanımadığın biri de olabilir
Umarım erken denk düşeriz
Valla bende öyle diyorum ama ben öyle dedikçe bir şeyler ters gidiyor o yüzden hayatın da eksik kalıyor tadı kalmıyor olacaksa olur ama ne bilim işte daha 18 yaşımız genciz olur illaki
O zaman hayırlısı ne zamansa o zaman gelsin hayatımızın tadını çıkardıktan sonra
Valla benim için kötü süreçler bitti artik hayatım düzene girecek yeni yeni ama insan eksiklik te hissetmiyor değil
Sen neden kötü süreç geçirdin sebebi nedir
Yks senem geçen seneydi o süreçe kadar hep ailem hayatıma yön verdi mesela kulüplerde futbol oynadım tam maaş baglamislardi TEOG senemdi diye babam gitmeme izin vermedi ondan sonra yksde düşük alma gibi bir lüksüm yoktu öncesinde hep kötü alırsan şöyle böyle olur onun bununla kıyaslamalar falan yok illa tıp oku işte kendi dayatmaları oldu buna benzer şeyler insanı psikolojik olarak çok yoruyor
Aile olunca ev içinde zor oluyor ama kıymet bil bak benim yks senem hiç ailem öyle baskı yapmaz yok bunu kazan yok şunu kazan diye babam daha ösym parası yatirirken öğrendi benim 12. sinif olduğumu
Yok aileme minnettarım hakları ödenmez ama yine de baskıcı olmaları iyi değil senin ailende fazla kulak ardı ediyorlar galiba
Hayır kulak ardı etme değil parayla herşeyi yapabilme düşüncesinde babam annem sürekli hani yanımda ders çalış bak kazan ayakların üzerinde dur ama kıyaslama olmaz hani psikolojikmen düşüş yapar kıyaslama
Hm baban cebine güveniyor sanırım benim akrabalarda çocukları o şekilde kolejlerde özel okul kurslarda okuttu ama çoğu güzel yerler kazanamadı annende takdir edilmeli helal olsun ona
Ben okul öncesi öğretmenliği istiyorum çocukları çok seviyorum kazanırsam kendi kreşimi açma imkanım olursa inşallah öyle ilerleme planlarım var
Süpermiş bende sevdiğim bölümü seçtim ilerde de ofis açmayı planlıyorum insanın sevdiği işi yapması çok hoş
Hangi bölüm
İnsaat muh
Vaay çok güzel bölüm
Bide üni de iyi ailede full bu işlerle uğraşıyor Allah'ın izniyle Onum acik görünüyor
Hangi üniversite Rabbim gönlüne göre versin hadi inşallah
teşekkür ederim YTÜ biliyormusun bu uniyi
Adını duydum ama hiç merak etmedim
Ben de duymuştum sadece gidip görünce hastası oldum gerçekten harika bir okul her anlamda
İyi işte mutlu olduğun ortam istediğin bölüm
Bunlar bile sana iyi gelecek şeyler yani kötü olman gereken bi şey yok
Her yer yemyeşil çok büyük bir alan A kapısından kendi bölümüme yürüyerek 15 dk sen düşün o yüzden kendi minibüs sistemi var😂
Her gün 15 dakika yürüdüğünü düşün minibüs olmasa
O bile güzel bence hele ki yanında sevdiklerin varsa bazıları çok hızlı ilk seneden sevgili olmuşlar yürüyerek geliyorlar çok mutlular bende kuzenimle gidip geliyorum
Arada ki fark çok büyük 😂 kapatırsın zamanla farkı
Ne farkı düşündüğüm şey mi😂
Ya sevgili olmuşlar dedin ya sende zamanla yaparsın dedim kapanır fark
😂kuzenim dershanede sevgili yapınca beni satıyordu hep ben açık sozluyum bunu hep yüzüne vuruyorum ama o da diyor ki daha önce sevgilin olmadığı için beni anlaman zor 🤔
Yaa düşünsene sevgilisinin yanında olması gerekiyor sürekli nasıl kalsın seninle 😂 satmak değil buu
Ama ben onun için ne kadar çok fedakarlık yaptım bir bilsen sırf o ve sevgilisini babası ogrenmesin diye 🤧
O da sana yapar ödeşirsiniz ya da yemek yedirt kendine 😂
Karşılık beklemem ondan canı sağolsun 😂 yeri geldimi tek başımıza da dimdik durmasını biliriz💪
Vay hayırlı kuzen 😊
😂 şu an ayrılmışlar kız kur yapıyor kuzenimin dengesi yerinde değil
Allah yardımcısı olsun çok zor
Yaranı deştim galiba kusura bakma
Bende sana teşekkür ederim kaç saatini ayırdın konuşuyorsun dinliyorsun
Ne kusuru estağfurullah
Gerçekten sohbetinden zevk aldım çogu arkadaşımdan daha samimi geldin bana asıl ben teşekkür ederim
Yaa bunu duymak iyiydi ☺
Seni iyi hissettirdiysem ne mutlu bana ☺️ artık sende arkadaşım sayılırsın
Bende samimi geldiysem ne mutlu bana sende benim arkadaşım sayılırsın 😊
🥳keşke her gün böyle senin gibi insanlarla tanışsam cevremdekiler sahte gibi geliyor bana samimiyet yok
İstediğin zaman burdayım
Bende öyle 🙂
Adın neydi bu arada
Adım kadir sana nasıl hitap edilmesinden hoslanirsin
Adımla hitap etsen yeter
Nur mu sena mi demek istemiştim
Ayrı değil ki ismim Nursena birleşik
Öyleyse Nursena💫diyorum
Memnun oldum yeniden
Bende öyle Nursena
Bu neler yaşadığına göre değişir?
En yakın arkadaşım diyorum daha nasıl açıklaması olsun
En yakın arkadaş kavramı farklıdır, sevgili farklı?
O benim için hepsiydi en çok saçmaladığım arkadaş da cocuklaşabildigim arkadaş sevdiğim adam
Neden ayrıldınız o zaman?
Kıskançlık kısıtlama
Kıskançlık ve kısıtlama varken, nasıl yanında o kadar mutlu olabiliyordun peki?
Yan yanayken yoktu bu ve o bu sıralar çoğaldı çok korkmaya basladi kaybetmekten önce böyle değildi bu kadar kıskançlık kısıtlama yoktu
Kaybetmekten korkmasinin nedeni nedir?
Ailesini kaybetmiş ben tek kalmıştım tutunduğu dal bende giderim diye korkuyordu
Gitmenden korkan biri, bu şekilde avucunda sıkmaz
Korku insana herşeyi yaptırır
Kaybetme korkusu yaşayan biri kendi istediklerine değil, karşıdakinin isteklerine kulak verir, ona göre davranır
Korkusunda haklı çıktı ona bakarsan ben bıraktım
Seni bu derece sıktığı için bıraktığını söyledin, davranmasa bırakmazdın demekki?
Tabiki de bırakmazdım hele bu kadar severken hiç bırakmazdım
O zaman korkusu ona hata yaptırdığı için ayrıldın. Yani korkusunda haklı çıkmadı, korkusundan dolayı kaybetti
Yani evet korkudan dolayı kaybetti
Kaybetmek istemezken kaybetti
Hatalar, hatalar...
Ah ah ne kadar zoruna gidiyo insanın
Giden senken, zoruna giden nedir?
Ona bu duyguları yaşatmak zoruma gidiyo
Sende yaşıyorsun
Zamanla her şey geçiyor.
İnsanoğlu nelere alışmıyor ki
Daha çok küçüksün geçer geçer
Alışırsın, ömrün geçer gider hiç unutamazsan.
Muadilini bulana kadar..
Başkasını bile bulmuştur o
Unutana kadar dayanmak zorundasin
Böyle devam ederse en sonunda unutursun.
Dayanılır tabi, insan her şeye alışıyor.
zamanla bunu kendin belirleyemezsin
Konuşma yavrum gerek yok artık yeni bir hıyar al
Deniz ile bakacaksın uğraşma
Biraz zor olucak ama alışıcaksın
İnsan ölüme alışıyor...
Öldürmez ama seni yer bitirir, tecrübe ile sabit.
seninle sil baştan bir şeylere başlayalım mı
ben çok çabuk alışırım, çünkü o benim dünyam değil
O dayanıyorsa semde dayan
Seni istemeyeni sende isteme gitsin. hayat kısa yarına varacagimizin garantisi yok ki
Ölüme bile alışıyosun, tabii ki de alışırsın
50 kere karsima cikti. su soru git kosus yav
Yeni birini bulduğunda seni unutur.
Zamanla alışıryoksa ne dessm boş
Alışırsın insan nelere alışmıyor ki.
Sebebe bağlı. Dakikasında da unutabilirim.
1-2 hafta sonra umursamamaya başlarsın merak etme
Kokulu silgisini ver sen de.
insanın alışamıyacağı hiç bişey yok
zamanla alışırsın. kimse vazgeçilmez değil.
Gerçekten seviyorsa 2 aya kadar döner sana
Kafanda bitirdiğin an alışmış olursun
Daha yaşınız küçük, karşınıza daha iyisi çıkar.
Kesinlikle yani ama işte
Kim kimi kıskanıyor ve kısıtlıyordu?
O beni
Bazı erkekler sırf ayrilabilmek için bu taktiği kullanirlarmis.
Öyle yapmak istese neden geri yazsin
Geri yazdı dememişsiniz bilmiyorum ama bu dediğim takitigi yapanlar var.
Yeni yazdı sabah
Dengesizlik bu hakikaten siz cevap verdiniz mi?
Verdim daha ben haksızım gibi yapıyor
Yenisini bulana kadar
Başka birini bul sana erkek mi yok
Erkek maksimum 1 ay sonra gelir
2 gün sonra geliyo
Bende hep 1 ay sonra geliyor
Sende affetme
Affetmek ne süründürüyprum 😌
En iyisini yapıyorsun hakediyorlar
Yaşlarınız kaç adam derken
Kendine yara bandı bul
Neden konuşmuyorsunuz evli mi
e sen yaz konuş ozaman
gün geçtikçe alışıyor insan
Alışırsın zamanla.
Dayanırsın güzelim ama biraz zor
İnşallah canım inşallah çok zor hele mesajları okuyup hatırlamak
Bende senin gibi surekli fotolarimiza bakardim mesajlarimizi okurdum sonra baktimki acidan baska birsey vermiyor halada seviyorum bende 2 aydir ayriyiz hatta ama gelmeyene gidemezsin iste cok zor bi durum alisiliyormu bilmem ama o noktaya gelene kadr canindan can gittigini biliyorum
@Rezanoz geliyo gel konuşalım diyo buluşalım diyo çok özledim diyo ama mecburum buna
Peki ona soguk davraniyrmsn
@Rezanoz yani gibi özlediğim sevdiğimi söyledim ama zarar görüyoruz dedim şimdi bana dediği ciddi ilişki bana göre değil çok seviyo oysa ki
Seviyorsan mücadele edebilirsin
Nasıl
Dayanma sende
Napim
2 senedir kadinsizim param yok eskorta gidemiyorum ama kimseye seks konusunda salca olmuyorum denersen olur
Bu beni ne ilgilendirir kardeş aptal aptal senin gibi hayvanlar zaten kadını sadece bunda düşünürse kaybeder o erkeksi nefsinizi pis nefsinizi çekin masum kadınların üstünden
Yazdigimi anladin mi sen?
Bence sabret knk seviyosa döner
Dönmesin
1 haftaya alısırsın
Elbette dayabilirsin
dayanilir kardesim * bile koyarsin
Bir ayda
amaaaan
Bu soruyu 50 kere gördüm yeterr
Eskiden sevdiğim adam de ve devam et
Çoook zor alışırsın ama illa alışırsın
Bilmem artık nekadar 🤭