Sürekli konuştuğun adamla konuşmamaya ne kadar bi süre alışılır dayanılır mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ayrılık zorlu bir süreçtir. Bu süreci kolayca atlatabilmek için bazı hususlara dikkat etmen gerekiyor. Malum kişiyi hatırlatma ihtimali olan her şeyden uzak durmalısın. Sosyal medya hesapları üzerinden takibi bırakmalısın. Onunla karşılaşma ihtimalinin olduğu mekanlara gitmemelisin. Hüzünlü aşk şarkıları dinlememelisin. Aynı şekilde hüzünlü aşk filmleri de izlememelisin. Zihnini meşgul edecek hobiler ile ilgilenmelisin. Mesela kitap okumak veya resim çizmek olabilir. Bu tarz ve benzeri hobiler ile ilgilenerek malum kişiyi zihninden biraz olsun uzaklaştırabilirsin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. O duruma öyle bir dayanıyorsun ki, sonunda bir bakmışsın direnmeyi, mücadele etmeyi bırakmışsın ve artık umurunda olmadığını farkediyorsun.
Çünkü bir şeyleri kurtarmak ve düzeltmek için uğraştığın savaşın artık seni yoruyor.
Çünkü hiç savaş kendi başına kazanılmaz.
Bu duruma alışmak zorunda bırakılıyorsun.
İşte zorunda kaldığın zaman mecbur alışıyorsun.00 Yorumla
+1 yılZamanla alışıyor insan. Başlarda zor gelse de ona çıkan kapıları kapattıktan sonra yokluğa alışıyoruz. Sonuçta o olmadan yaşadığın zamanlar da oldu. Onsuz da yaşayabilirsin. Eksik neydi, ne kattı veya ne aldı senden bunları düşünerek kendine bir tecrübe edin ve hayata daha sağlam adımlar at. Alışacaksın. İnsan ölümlere bile alışıyor, ayrılık ne ki?
01 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, evet bir süre dayanılmaz olur yani kendinizi derin bir boşlukta hissedersiniz ama insan bir süre sonra alışıyor her türlü sıkıntıya. Görmezden geliyor ya da başka bir şeyle ilgileniyor falan bir şekilde bu vakti değerlendirme uğraşında buluyor kendisini. O yüzden sizin de bu sıkıntılarınız, çaresizliğiniz zaman içinde geçecek. Bu süreci sabırla atlatmalısınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
02 Yorumla- +1 yıl
İnşallah teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
90
Cevap
73Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılDayanıyorsun ya alışıyorsun hatta o kadar çok alışıyorsun ki yarın bir gün gelince elin ayağına dolaşıyor ne yapacağını bilemiyorsun
01 Yorumla- +1 yıl
Gelince de isteyeceğimi sanmıyorum düzeleceğini düşünmüyorum
+1 yılÖnce direniyorsun, sonra yoruluyorsun. Bir bakmışsın ki yokluğa alışıyorsun. Bu sefer yalnız kalıyorsun ve buna alışıyorsun. Sürekli bir şeylere alışmak zorunda olmak kötü olsa da, buna da alışıyorsun...
111 Yorumla- +1 yıl
Alışmak çok zor
+1 yılÖlsen de yazma. Sonu pişmanlık olur. Bırak da dayanamayıp yazan o olsun. Daha kıymetli olur. Ama dersen ki "ben son şansımı deneyeyim içim rahat etsin, ben yapacağımı yaptım diyim " yapabilirsin. Ama bence mantığını geriye itme. Mantık hep geriden cılız bir ses çıkarır çünkü kalbin hayvan gibi bağırır ve onu duyamazsın. Buna izin verme. İki sesi de algıla. Gerekirse kalbine çak bi tane 😂
21 Yorumla- +1 yıl
Mantığımı dinliyorum kalbimi dinlersem affederim
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba..
Çok zor evet alışkanlıkları bırakmak
Zamanla varlığına alıştığımız insanlardan bir anda vazgeçemeyiz öyle değil miBiraz zamana ihtiyacımız varNeden konuşmuyorsun bilmiyorum ama bunu kendine anlat ve kabullen.00 Yorumla Aynı durumu yaşadım maalesef dayanıyorsun ama bir yerden sonra neden bu duruma katlanmak zorundayım diye düşünüp birbirinizden tamamen uzaklaşıyorsunuz ve kendi dünyalarınizi kuruyorsunuz bir süre sonra da tamamen kopuyorsunuz ve ilişkiyi bitiriyorsunuz.
04 Yorumla- +1 yıl
Bak wp de ikimizde konuşmuşuz mesajlar duruyo hala suçlu benim gibi yapıyor sürekli cevrimici sanki ben merak edip yazim mi gibi yapıyor
- +1 yıl
Zaten konuşmuyoruz başkasıyla konuşmaz beni çok seviyor
Tabii ki alışılıyor. Hayat böyle bir şey alıp gidiyor. şu an sana hiç geçmeyecek gibi gelse de inan bir süre sonra hatırlamayacaksın. Bu süreci hızlandırmak için sürekli etkinlik yap. Boş kalmamaya çalış yoğun bir iş temposuna girebilirsin. Kendini müziğe ver, sanata ver. Bir şeyler yaparak zaman geçir. Onu düşünecek zamanı kendine verme.
03 Yorumla- +1 yıl
Öyle yapmaya çalışıyorum ama dışarı çıkarken haber verirdim o aklıma geliyo yazmayınca ozledim diyisi
- +1 yıl
Pekim teşekkür ederim dinlerim sürekli
+1 yılZaman her şeye alıştırıyor insanı. Anılar senden uzaklaştıkça onu unutacaksın. Bu süreçte kendini meşgul edecek aktiviteler ile ilgilen, aklını dağıtmaya bak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılkonuşmaman gerekiyorsa bunu böyle hissetti isen zaten konuşmamalısın senin kendine saygın ve ilerde olabilecek yanlışların önüne geçmek adına. yani ille de sen dememek lazım. gerçeklere rağmen değil gerçeklerle hareket etmek en doğrusu olur. her zaman sevebileceğin allahın yarattığı milyonlarca adaylardan birini sevebilirsin. hiçkimse bulunmaz hint kumaşı değildir.
00 Yorumla
+1 yılDünya bir tek onun ekseni etrafında dönmüyor. Ve her şey sadece sevmekle sevilmekle olmuyor. Bırak gitsin. Geçer gider alisirsin zamanla. Canın acisa da kabuk bağlayacak.
15 Yorumla- +1 yıl
Alışmak diyorsun işte o da zamanla
- +1 yıl
Zaman herşeyin ilacı gerçekten.. buna inanmayan biriydim yaşayarak tecrübe ettim. Zamana güven.
- +1 yıl
Zamanını bekliyorum
- +1 yıl
Bak sana ne dicem beklerken yeni insanlarla tanismaya çalış. Selam ver çalışıyorsan eğer işyerindeki insanlara. Hediye al sevdigin birine. Basit ve klişe gelecek fakat başkalarını mutlu ettikçe ve onlarla mutlu olma yo ogrendikce ruhuna iyi gelmeyen bir insani unutmakta zorlanmamayi da öğrenceksin. Çok güzel kahvaltılar hazırla. Yollara ver kendinim yürü yürüyebildigin kadar. Düşün oku bak ve dinle. Sonra otur yap kendine bol köpüklü bir kahve.
- +1 yıl
Yeni insanlarla tanıştıkca sanki onlara meraktan aklıma gelmiyo ama yokluğu belli
+1 yılherkesin alışma süresi farklıdır elbet unutursun kimse kimsesiz yapamaz diye bir şey yok iradene sahip çıkmayı öğrenmelisin ayrıca acı olmadan hiç birşeyin anlamı yok bence insana bişeyler katar , ders verir , olgunlaştırır acılar bize lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılOnunla doğmadın. Alışmak zorundasın. Kadere inanır mısın bilmem ama kısmetse geri gelir. Biz iki yıl ayrı kaldık çok zordu. Geri devam ettik. Kaç sene oldu. Bazen ksdere İnan akışına bırak.
03 Yorumla- +1 yıl
Bizde 3 yıl arkadaştık bu süreçte denedik sürekli olmuyo diye bıraktım o hep aynı sevgi de kaldı 1 yıl aralıksız konuşmadık ben hayatıma başkasını aldı biliyordu ama genede seviyordu ne zaman canım yansa gittim sürekli de bana iyi geldi hiç git demedi olmadı 1 yıl geçti bak 4. yıl gittim özledim dedim geldi 8 aydır beraberiz ama kıskançlığı beni öldürüyor çok seviyor çok değer veriyor ama kıskançlık bazen yoruyor ya
- +1 yıl
Olmaz öyle bir hal çare lazım al adam akıllı konuş
- +1 yıl
Anlaştık daha anlaştığımız gün tartıştık bende yapamam böyle dedim bıraktım hani kıskançlık üstüne ağzında küfür hani ne kadar dille söylerse söylesin kırılıyor insan sevdiğinden küfür duyunca
Sevdiğin adam sana iyi geliyor muydu? sen ona iyi geliyor muydu? Karşılıklı paylaşımlarınız nelerdi?
Birbirinizin hayatında ne kadar öneminiz vardı? Sevmek yetmiyor çünkü.01 Yorumla- +1 yıl
Çok iyi geliyordu Bende aynı şekilde ona iyi gidiyordum hiç sıkıntımız yok bu kıskançlık dışında hani başka öyle erkek var midir bilmem ama çok güzel seviyo küçük bebekmişim gibi
Adamda niyet yoksa, hep başka bahanelerle zaman kazanmaya çalışır, adamın ciddi olup olmadığını öğrenip ona göre strateji belirle, art niyetli ise tez elden gonder6
03 Yorumla- +1 yıl
Ciddiydik aileler biliyirdu en zoru da bu işte ben ayrıldım ama annem nasıl inansın ben bi daha başka birini seviyorum dersem ben annemin yanında onun için aglamisken
- +1 yıl
Hepsi böyle olacaksa görmek istemiyorum
+1 yılSaçma bir nedenden konuşmayı kestiyseniz mecbur hep birbirinizi düşünürsünüz ama sen haklıysan arkana bakma onu aklından çıkar
01 Yorumla- +1 yıl
Hem çok haklıyım daha bensiz haksız buluyo
Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Aynı durumdayım 1 aydır. Dayanmak zor. Hele de her gün o insanla karşı karşıya geliyorsan, yokluğunu buram buram hissediyorsan çok zor.
02 Yorumla- +1 yıl
Seninki daha zor ben görmüyorum en azından
Onunla yaptığın herşeyden uzaklaşarak ve onunla aynı yerde çalışıyorsan başka bir iş bularak zamanla alışırsın.
07 Yorumla- +1 yıl
Zamanla alışır miyim bilmiyorum ama canımı yakacak
- +1 yıl
Amin ya inşallah
- +1 yıl
Nasıl oldu peki nasıl geçti
- +1 yıl
İnşallah alışırım Bende zamanla
+1 yılAlışmaktan başka çare görünmüyorsa alışacaksın mecbur. Yeni yoluna bakacaksın dünya dönüyor sonuçta ve hayat herşeye rağmen yaşamaya değer.
10 Yorumla
+1 yıldayanmak değil de alışmak diyebiliriz. belki de nasibin o değil, kendini yıpratma yaşın daha çok genç. allah hayırlısını nasip etsin :)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Kötü yanlarını aklına getirerek daha çabuk hafızandan silineceği kesin 😂
03 Yorumla- +1 yıl
Silindi aman kötü huyu o kadar çok
- +1 yıl
Kesinlikle
Ben sevdiğim kadınla yıllardır konuşmuyorum tek sen değilsin aşk acısı yaşayan
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl geçiyor Peki onsuz zaman
Çok zor olsada bazen hayat izin vermiyor. Ona ait foto konuşma sosyal medya herşeyi silip unutmam lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Alışmak sevmekten daha zor be...
Bazen bunu yapan erkek bazende kadın.01 Yorumla- +1 yıl
İkimizde çok seviyoruz
+1 yılO seni sildiyse dayanmak zorundasın. Terk edilince kafayı sıyıranlardan olma da, ne olursan ol.
04 Yorumla- +1 yıl
O beni silmedi ki ben ayrıldım
- +1 yıl
O zaman neyi dert ediyorsun?
- +1 yıl
Mecbur kaldım işte
- +1 yıl
Dayanacaksın o zaman :/
Zamanla baska niriyle konusunca.
Nedrn konuzmuyorsunuz peki04 Yorumla- +1 yıl
Galiba öyle olur kıskançlık
- +1 yıl
Hatta hiç iyi değil
Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı. Bunun nedeninin ne olduğuna göre değişir. Ondan kaynaklı bir hata olduğunu düşünüyorsam hemen unuturum silerim
00 Yorumla
+1 yılözsaygını yitirmene sebep oluyorsa konuşmamak daha iyi. bir süre sonra alışırsın.
01 Yorumla- +1 yıl
Alışırım umarım
+1 yılalışılmayacak şey yok ama konuşmak mümkünse neden engel olasın?
01 Yorumla- +1 yıl
Konu açılınca sürekli beni hatalı buluyor
+1 yılçok canın acır için paröçalanır ama bir gün alışırsın başka çaren yok
03 Yorumla- +1 yıl
Alışır mıyım acaba çok zor geliyo
- +1 yıl
bende yaşadım aynısını. geçecek böyle kalamaz sevgin değil de sabrın tükenecek
- +1 yıl
Sevgim böyle kalmasa da hep aricam yokluğunu eksikliği olucak ikimiz de öyle hafife alicak sevgi değildi çok seviyorduk en zoru severken olması
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aramayanı aramam bir zaman sonra inada bile biner bende
10 Yorumla
+1 yılSana bağlı. Hayat devam ediyor sen kendine eziyet edersen asla aşılamazsın. Kabullenmen gerekiyor
10 Yorumla
+1 yıl8 ay sürdü alışmak ama çok yorucu zihnim çok yorgun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDayanamiyorsun sadece yazmamak aramamak gitmemek için kendini durduruyorsun zaman geçtikçe en çok özlem ağır basıyor sonrada umudunu kaybediyorsun.
12 Yorumla- +1 yıl
Özlesen bile diyememek daha zor
Cevap sahibi+1 yılEvet 🥺
+1 yılBir şarkı vardı alışırsın için yana yana sende alışırsın
00 Yorumla
+1 yılDayanamazsam çözerim baktım dayanıyorum bekarlık sultanlık mottosundan devam
00 Yorumlainsanın bir alışkanlıktan kurtulma süresi 21 günmüş.
00 YorumlaAlışmak zor değil bilinç altında yüklüyorsun başta zor bir his ama zaman ile unutursun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı. Amaaan nelere dayanılmıyor ki? Önce kafanda bitirmen gerek, sonra alışırsın bu duruma.
00 Yorumla
+1 yılBirinin yokluğuna alışmak 7 ay sürüyormuş beynin tamamen yokluğuna alışması için 1 seneyi bulur
00 Yorumla
+1 yılInan unutursun suresini tahmin edemiyorum dayanilmaz başka acilar var yeryuzunde
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı. 3 yılını alır. Ben buna romantik travma adını verdim.
00 Yorumla
+1 yılSevdiğiniz adamla ortak zevkleriniz var mı , varsa ne kadar var ?
00 YorumlaKül olur kalbindeki zamanla yana yana yana yana yana...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılZaman herşeyin ilacı, süre kişiye göre değişir. Yaşın doğruysa çok sürmez...
00 Yorumla
+1 yılDostum kendine 1 ay zaman tanı bir ay dayanmaya çalış düşünme aklına geldikçe başka seylere ver kafanı inan onsuz da yaşayabileceğinin farkına varırsın
00 Yorumla
+1 yılalışman uzun sürüyor
geçecek diye kandırma kendini o zaman daha zor olur atlatman. tamamen geçmiyor hiç bir zaman ama alışıyorsun emin ol, kafanı başka yerlere vermeye çalış00 Yorumla
+1 yıl63 gün boyunca onu hatırlatacak şeylerden uzak dur yeni uğraşlar bul
20 Yorumla2sene sabret arada başkaları ile konuş unutursun unuttururar
04 Yorumla- +1 yıl
@Simayys1 daha bi de önüm için acı çekiyorsun ya
bende aynı durumdayım ilk buluşmadan sonra bir daha konuşmadık
01 Yorumla- +1 yıl
O zaman boş ver sen
+1 yılAlışırsın ya nelere alismiyoruz ki biraz znm geçsin aklına bile gelmez o boş ver salla gitsin allah başka kader vermesin.
00 Yorumla
+1 yıldayanma ya. kimese katlanmak zorunda değilsin. hayatın tadını çıkar
10 Yorumla
+1 yılBu durum nedense biz kızlar için hep daha zor oluyor seni çok iyi anlıyorum
10 YorumlaKendine öz saygını yitiriyorsan ya da değersiz hissettiriyorsa dayanılır. Dayanmalısın da.
10 Yorumla
+1 yılZor ama imkansız değil zamanla kendine hatırlatmayarak unutabilirsin alısirsin
00 Yorumla
+1 yılbi kac ay zorlar ama sonrası cok güzel kurtuldugunu hissetmek mükemmel
00 Yorumla
+1 yılInsan ölüme bile zamanla alisiyo buna da zamanla asirsin kanka
00 Yorumla
+1 yılİnsanın sevdiğini kaybetmesi dişini kaybetmesi gibidir yokluğunu o an yaşarsın acısını ömür boyu
00 Yorumla
+1 yılİlk başlarda çok üzülürsün ama sonra alışırsın. Hayat bir şekilde onun yokluğuna alıştırıyor seni..
00 Yorumlainsanoğlu her şeye alışır ama ne biliyim biraz zor alışırsın
00 Yorumla
+1 yılBiraz zor olacak ma dayanılır en güzel yalnızlık yalnızken daha çabuk atlatıyorsun
00 Yorumla
+1 yılZamanla unutulup gidiliyor kardeşim kimse bu hayatta vazgeçilmez ya da unutulmaz değil.
00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğim adamla artık konuşmuyoruz. Bu duruma ne kadar dayanılır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer