Kocamla iki gün ayrı kalsak bana karşı çok değişiyor, kıymete mi biniyorum erkekler hep mi böyle?

Normal zamanda da kötü davranmaz ama ayrı kalınca mahsunlaşıyor. Daha bir ilgili oluyor. Hele ki erkek ortamlarına girerse, şükrediyor sanırım haline. Çünkü çevresindekiler hep eşlerinden bıkmış durumda alttan almak zorunda. Bizim ilişkimizde arkadaş gibi olabilmeye çalışıyorum
Kocamla iki gün ayrı kalsak bana karşı çok değişiyor, kıymete mi biniyorum erkekler hep mi böyle?
Cevapla