Kocam bizden iki hafta ayrı kalıyor sadece çok aratmıyor mu?

İki haftalığına iş gezisine gitti. Bir oğlumuz var 3 yaşında her gün bizi 4 kez arıyor. Sizi çok özledim diye resimlerimize bakıp uyuyor Muş. Sizi çok özledim yazıyor sürekli iki hafta ayrı kaldık aşkım haftaya dönüyorsun abartma dedim sizce haksız mıyım
Kocam bizden iki hafta ayrı kalıyor sadece çok aratmıyor mu?
Cevapla