En yakın arkadaşımın eski sevgilisine aşık oldum, sizce doğru mu yaptığım?

Şimdi en yakin arkadaşimin eski sevgilisine aşik oldum en yakin arakadaşim bu kizi sevmiyordu ama gönül eğlendiriyor gibiydi bende o kiza aşik oldum kiza da açildim zaten söyledim 1 hafta sevgili olduk ama acaba bunu duyanlar ne der diye korkuyor nede olsa eski sevgilisinin en yakin arkadaşiyim geri ayrildi sonra bariştik zamana birakalim dedi seni biraak istemiyorum dedi zaten arkadaşimda biliyor sizce biz yanliş birsey mi yapiyoruz 😔😔
En yakın arkadaşımın eski sevgilisine aşık oldum, sizce doğru mu yaptığım?
Cevapla