Dün önceden benden hoşlanan çocuğu gördüm ve ona karşı içimde özlem oluştu?

Benden baya hoşlanıyordu ama ben onunla olmamak için baya direttim falan 1 yıldir görmüyordum dün gördüm çok değişmişti baya içimde özlemle izledim pencereden sizce onu mu ozledim yoksa onun olduğu zamanları mi hatırladım? Dünden beri sürekli bunu düşünüyorum ve çok duygusallaştım
Dün önceden benden hoşlanan çocuğu gördüm ve ona karşı içimde özlem oluştu?
Cevapla