Karşı cins ve aşk konusuysa belki doğru olabilir. Pot kırmak istemeyebilir , saçmalamak istemeyebilir , geveze intibaı bırakmak istemeyebilir , duygularını gizlemek isteyebilir.
işyerinde bir tane kız var onunla ne konuşuyorum ne muhattap oluyorum herkesle konuşurum bir tek onla konuşmam onun yanında susuyorsam en çok ondan nefret ediyorumdur yani bu soru bana göre zıttır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben mesela konuşmak istiyorsam konuşurum. Niye susayım? Mantıken yanlış yani bu söylem.
Arada kırgınlık varsa mesela
İçinde tutmaktansa neden kırıldığını söylemek daha iyi.
Doğru değil bazen karşımdakiyle konuşacak ortak noktamız olmuyor susuyorum o zaman
O yüzden değil arada kırgınlık olduğu için susuyorsa
O zaman doğru olabilir
Ben genelde aptal insanlarin ortamında susuyom her seyi romantiklestirmeyin kardes yeter
Karşı cins ve aşk konusuysa belki doğru olabilir. Pot kırmak istemeyebilir , saçmalamak istemeyebilir , geveze intibaı bırakmak istemeyebilir , duygularını gizlemek isteyebilir.
Doğru değil. Madem konuşmak istiyor niye susuyor?
Arada kırgınlık olduğu cin
Evet sen nerden biliyon bu lafi de bakiyim
Sen nereden biliyorsan oradan
Hayır, doğru değil.)
cut.
Neden
Buna göre ben birisinin yanında çok susuyorsam onunla konuşmak istiyorum anlamına gelir.
E öyle bir şey yok?
Hayır arada kırgınlık var diyelim ona kirginsin ve susuyorsun o da sana kırgın ilk adımı ondan beklersin ya hani
haa o zaman doğru bir adım atsın yeter derim
Kişiye göre değişir bu.
Kezbanlar arasında meşhur bir söz sanırım
Hayır zeki bir insanın sözü
Değil inslar malsa susarsın
dogru degil bence
Doğru değil
Neden
işyerinde bir tane kız var onunla ne konuşuyorum ne muhattap oluyorum herkesle konuşurum bir tek onla konuşmam onun yanında susuyorsam en çok ondan nefret ediyorumdur yani bu soru bana göre zıttır
Bence değil
Neden
Sustuğun insan seni anlamayan insandır çünkü
Konuştuğunda daha iyi hissetmediğin için
ya da utanmış veya gurur yapmış olabilirsin
Anladim demek
Çok doğru