Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa en çok onunla konuşmak istiyordur lafı doğru mu?

Sizce de doğru mu doğruysa neden açıklayınız
Güncellemeler
+1 yıl
Not:Kırgınlık nedeniyle susuyorsa demek istedim
Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa en çok onunla konuşmak istiyordur lafı doğru mu?
Cevapla