Sizce böylesine çenesi düşük birisi samimi midir yoksa itici mi? :D


Tiksinç bir durum bence. Karşılıklı konuşma olmalı. Yalnızca bir taraf konuşursa çok sıkıcı berbat bir muhabbet olur. İki taraf da konuşmalı ki muhabbet olsun. Tek taraf konuşunca muhabbet bile sayılmıyor ki? Konuşan kişi sürekli kendinden bahsediyor, kendinden örneklendiriyor, soğutuyor kendinden kısaca.
Beni niye çağırmış o zaman kendi kendine konuşsun deli gibi :D
Huyu öyledir ama bence samimi olabilir. Ha insani midir? Kesinlikle hayır. Saygısılığın daniskasıdır net.
bizede ihtiyacı yoktur o zaman :D konuşsun kendi kendine :D
Cevap
45Cevap
Ne konuştuğuna bağlı. Çoğu insan boş konuştuğundan kimi aklı başında olanların ortamı domine etmesi normal.
Kimileri ise çevresindekilere göre kayda değer bir şey söylemeyip sürekli geveliyor.
Sürekli konuşarak karşısındaki kişiyi esir almış.. Dinleme kapatisine sahip. olmayan itici insandır...
İtici demek hafif kalır herşeyi ben biliyorum herkes sussun ben konuşucam havasında olmuyolarmıı boğasım geliyo😡
Kesinlikle itici... Çünkü. belirli niteliği olan insanların en belirgin özellikleri saygı duymayi bilmeleridir.
Dinlemeyi severim ama bir yere kadar
bir sus yav derim, iticide demeyelim sıkıcı diyelim 😁 kürekle vurasım gelir ağzının ortasına
Ben konuşurum valla.
Ama bir odakarda iyi dinleyiciyimdir.
İnsanların gözüne bakarak dinlemek ona deger verdigini hissettirmektir.
Beyninin dil bölümü çok gelişmişse fazla konuşur doğasında var alkdfkjf
Sıkıcıdır o insan sıkar beni susmasını da konuşmasını da bilicek.
Bence iticidir biraz da bencillik de vardır böyle insanlarda
Net aslan burcu iticidir bende aslanım ama yapacak bir şey yok
Karşında ki insanı konuşturmayanlara uyuz oluyorum yaw. Çok itici
Itici nefret ettirir sinlendirir kendisine susturmak icin tek care küfür etmektir
diğerleri konuşmuyorsa
ne oalcak?7
tut ki konuşan kaldı mı herkesin eli, nde cep telefonu
Aslında biraz itici gibi olsa da samimiyetten öyle yapıyordur bence 🐥
İtici insan konuşmayı bildiği kadar dinlemeyi de bilmeli
İtici, en sevmediğim insan tipi.
Beni direk itiyor, başkasını bilmem..
Itici, ilgi meraklısı ve boş bir insan..
İticidir oradan uzaklaşınız.😄
Samimi de olsa iticidir.
Cevabını bildiğimiz soruları neden soruyorsunuz ki
Bildiğiniz*
Samimi olmadığı kesin
İticinin de ötesindedir. 🙄
İticii
İticidir. Agzina şamarı vurucaksin onun.
Çok konuşan insani sevmem.
Dikkat çekmeye çalışıyordur, iticidir.
Öyle biriyle ayni ortamda olmam.
Bir noktadan sonra sıkıcı hale geliyor.
Ben dayanamam keserim mutlaka 😅
İtici... Hele hele ben.. Ben.. Diye konuşuyorsa..
Faydali sey anlatiyosa konussun cekicidir
bir çarpcan ağzının ortasına
Düşüncesiz insandır işte
İticidir. Genelde boş konuşur zaten
Çok konuşan kişileri sevmiyorum
İtici en sinir olduğum insan tipi 😡
nefret ederim öyle tiplerden..
Tabiki itici ve bencildir
Seviyorum bu tipleri eğlenceli oluyorlar 😃
Demek ki sohbeti güzel iyi kafa birisi
Ağzına kürekle virulasi
İtici
Sinirimi bozar öyleleri
Çok konuşan dan nefret ederim
fazlasiyla itici
İtici.
İtici
İtici.
itici
İtici tabi ki de
Tabii ki itici
Gevezedir. Bu kadar.
Aslan burcudur :(
itici
İtici
i t i c i kesinlikle
Basit insan 😂
Cahildir kaçın
İticidir
Herbokologtur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar