Büyü, ritüel, manipülasyon vs olabilir mi? Ne olur okuyun delireceğim?

Arkadaşlar sevgilimle ilişkim çok güzel yolunda ama artık garipsemeye başladım. Hiç sevmeyecegim öyleyse yanıma koymam dediğim hareketlerin hepsi onda var begendiğim tip degil yaşca büyük. Bana uymayacak çogu şey onda var fazlasıyla. İlgimi çekebilecek hiç bi özellik yok. Ama delirmek üzereyim. Her saniye onu düşünüyorum. Asla vazgeçmem dedigim planlarımı iptal ettim herşeyi ona göre düzenledim. Her rüyamda kesinlikle var. Garip bi şekilde uzaklaşmak istesemde asla uzaklaşamıyorum. Ayrılma kararı alıyorum bi bakıyorum işleri daha da ciddiye bindirmişim ona hediyeler almışım istediklerini yapmışım. Son 3 4 aydır her gece rüyamda. Her şekilde. İki dakika uyuklasam onu görüyorum. Rastegele bi şekilde adını duyuyorum. Nasıl geçer ben artık kafayı yiyecegim. Bilinç altımdan çıkmıyor. Artık büyü yaptırdıgını düşünüyorum. Özellikle rüyamda onu görmelerim odamda aniden onun kokusunu almam sesini duymam cidden çok garip sebebi ne?
Büyü, ritüel, manipülasyon vs olabilir mi? Ne olur okuyun delireceğim?
Cevapla