Sizce hangisi etkili
Görüldü atmak
Net konuşmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Görüldü atma görüldü atarsan yazmaya devam edecektir bir süre. Net konuş kısa konuş ve bitir onu da peşinden kosturmazsin.
Ben görüldüyü küstüğüm veya atarlandigim da atarım, trip atınca falan e karşı taraf da yazmaya devam ediyor niye görüldü attığımı bildiği için. Yapmamasini istiyorsan net konuş.
Seninle hiç olmayacak ilerde de olmayacak diyemedi nerden bileyim diyor. Ama yazmıyor da
Bence direk engellemek 😂 Açıklama yapacak kadar karşimdakine değer vermem. Bazıları bu durumu korkaklık olarak algılıyor. Çok egoluyum diyen birinin bile gidip net konuştuğunu gördüm bence egonun arkasındaki eziklik bu 😂
Net olmak mı iyi diyorsun
Cevap
5Cevap
İstemiyorsan net konuş görüldü atarak açık kapı bırakmış olursun.
Senle hiç olmayacak istemiyorum diye kesin bitiremeyip ben nerden bileyim bunu diyen birinin amacı ne düşüncesi ne
Goruldu atınca yazmak isteyen yine yazar net konuşmak nettir
Nasıl bir konuşma yapardın peki sen olsan
Konuşmanın gidişatına ve olaya göre değişir ama karşı tarafı kırmayacak kelimeler seçerek konuşmayı devam ettirmek istemediğini söyleyebilirsin. Mesela konuşmanın amacı seninle sevgili olmaya calismaksa ve hislerini sana açıkça belli ettiyse "Seninle arkadaş olarak konuşmak çok güzel ama ben farklı bir gözle bakamıyorum kusura bakma" diyebilirsin
Böyle konuşmayan biri ne yapmaya çalışıyordur
Doğrudan sevdiğini söylemiyor ama konuşmaya çabalayıp muhabbeti devam ettirmeye çalışıyorsa muhtemelen konuyu oraya getirmeye çalışıyordur. Konunun oraya gelmesini istemiyorsan ondan önce davranıp normal bi konusma esnasında dertleşir gibi yaparak hoşlandığın biri varmış gibi anlatabilirsin en azından başkasını sevdiğini düşününce tekrar mesaj atmaz
Karşıdaki takıntılı ruh hastası değilse görüldü yetiyor
Bir kaç kez yazıyor diyelim. Takıntılı ruh hastası değil ama kendini hatırlatıyor diyelim
İyi bişey değil sevmem soğutur
Soğuduğunu on söylesen daha iyi değil mi peki
tabiki ama ne bilim kendini yansıtma da iyi değilim
Diyelim sana uzun bir yazı yazdı seninle alakalı yani senin iyiliğin için bir yazı. Yazıyı bir karşılık beklemeden yazdı sadece oku diye. Buna da karşılık vermez miydin
Görüldü attıkça yazar
Bana da öyle geliyor
Oyüzden net ol bitsin
Peki diyelim sana bir yazı attı uzunca bir yazı. Senin iyiliğin için seni düşünerek yazılmış bir yazı cevap yazmasan da olur dediği bir mesaj. Ne yapardın
Yani o öyle hissedebilir
Kısa cümleler kurup giderdim uzatırsa engellerim
Hiç bir sey yazmasam karşı taraf ne hisseder sence
Net konuşmak çok daha iyi bence.
Saygıyı bozmadan net konuşmak.
Olgun insan net olur
Dimi yani sebebini söyleyip istemediğini ilerde de olmayacağını söylemek kararlı bir davranış olur böyle yapmayıp da bunu bilemem ki diyen biri kararsız mıdır
Evet
Net konuş.
Net konuşmak tabi
Diğer türlü hep yazar diye mi
Ondan ziyade en hızlı şekilde yolları ayırmak için.
Seninle hiç olmayacak istemiyorum diyemeyip bunu bilemem ki diyen biri. Kararsız mıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?