Arkadaşlar aldatıyormu düsunmekten sıkıldım ozellikle kızlar bakarsa iyi olur?

Arkadaşlar 5 aydir birlikteyiz kız arkadaşımla Çektiği fotolari ne bana atıyor ne storye Acik ilişki yaşamak istemiyorum diyor dedikodumu yaparlar vb filan diyor bi erkek arkadaşı var onla atıyor story filan amaBenle atmıyor cekitiklerinide atmıyor bunun tartışmasını yapınca tavır alıyorÜzülüyor ozaman ayrılalım dedim ağladı üzüldü Sizce beni gerçekten seviyormu Yoksa Kullanıyormu cevresinde iki kiz arkadasi biliyor onun dışında kimse bilmiyor Ve beni çok kısıtlıyor yok oraya gitmeDisari çıkarken izin alBitane kiz bile takip etme bunu anladım ama ustekliler nedenFotoğraf at nerdesin geç oldu eve geç artık gibi
Güncellemeler
+1 yıl
Dışarda ne işin var eve geç gitmeni istemiyorum oraya gitmiceksin gibi seyler yapıp kısıtlıyor

Sevip sevmediğini anlayamıyorum
İnsan neden bi story bile atmaz çektiklerini atmaz
Neden bu gizlilik yaşayan bilen var mı?
Arkadaşlar aldatıyormu düsunmekten sıkıldım ozellikle kızlar bakarsa iyi olur?
Cevapla