Boyum 150-kilom 52. Eşim soğur mu benden zamanla 😑?

Kendimi çok şişman hissetmeye başladım. 3 aylık hamileyim, boyum 1.50 kilom 52 oldu gebelikten sonra (2-3 kilo aldım). Karnım zaten çıkıyor artık. Ama ister istemez kalça, basen, göğüs her yerim eskisine oranla daha da belirgin, iri. Sizce zamanla eşim bu durumdan dolayı soğur mu benden? Şu an ben böyle şeyler söylediğini zaman sen hamilesin saçma sapan şeyler düşünüp kafanı boşa takma diyor ama ben yine de ilerisi için endişeleniyorum. 🤓
Boyum 150-kilom 52. Eşim soğur mu benden zamanla 😑?
Cevapla