Yakışıklı, maddi durumu iyi olan bı erkek ile annesi istiyor diye evlenirmiydiniz siz olsanız ne yapardınız?

Durum şu cocugun maddi imkanı yerinde , fakat çok yakışıklı, açıkçası bende beğeniyorum tip olarak. yani bir sürü de takipçisi var hep. instagraminda güzel kızları takip ediyor. ben kıskanç biriyim vs. çocuğu pek tanımıyorum karakter olarak fakat sosyal bı insan değil annesi de baskıcı ve çok inancına düşkün birisi. Annesi beni beğeniyor, hatta anneme de demiş bu çocuk icin bende çok yakışıklı olmaz demiştim. Reddetmiştim. annesi ile yengem kardeş o yüzden bazen bı arada bulunabiliyoruz denk dusebiliyoruz. yine bı ortamda geçen annesi çocuklar evlenmiyor kız yok diye sitem ediyordu. Siz olsanız ne yapardınız çocukla aynı ortamda iken kalabaliktayken hiç konuşmuyoruz hiç sohbet etmiyoruz yabancı gibi davraniyoruz. Bazen bana baktığını görüyorum ortamdayken ama emin olamıyorum. Ama çapkın birisi bana göre. Sosyal medyadada ekli değil.
Yakışıklı, maddi durumu iyi olan bı erkek ile annesi istiyor diye evlenirmiydiniz siz olsanız ne yapardınız?
Yakışıklı, maddi durumu iyi olan bı erkek ile annesi istiyor diye evlenirmiydiniz siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla