3 yıllık sevgilim bir anda terk etti ve o an zaten birisi varmış?

Herkese merhaba 3 yıllık bir ilişkim vardı öyle güzel saftı ki birbirimizin ikizi gibi hissediyordum kendimi insanlara güvenmeyen ben onu öyle çok sevip öyle çok güveniyordum ki annesi babası ayrıydı bende aile sıcaklığı hisseder belki diye ailemle tanıştırmıştım annem babam hergün arar görüntülü konuşurdu oda mutlu olurdu inanın öyle temizdi ki söylediği sözler hala kulağımda birbirimize sarılıp uyuyup sarılı şekilde uyandığımızı hatırlarım bazen üzüntümü buruklukmu anlamam. onca fedakarlıklar yaptım ki ona üşüyo elleri kızarıyo narin diye montlar aldım günde bir öğün yiyerek hala devam ediyo bu durum alamayız paramız yok diye gittiğimizde o başka yerdeyken dönüp 1 gün aç kalırsın be oğlum diyip alıp onun mutluluğunu izlemek dünyanın en güzel şeyi gelirdi bana. sevmemiş kullanmış diyeceksiniz ama inanın öyle değildi. oda alırdı bana Allah var ama benim gibi böyle sıkıntı çekerek değil tabi.2 ay önce doğum günüydü doğum günü gecesi ben memleketteydim oda arkadaşları ile kutlarken 2 kişiyi instagramdan eklemişti sordum ne alaka doğum gününde hemen sıradan cevaplar. şüphe girdi tabi sonrasında bi ara verelim 10-15 gün dedi ve o zaman anladom bişeyler ters gidiyo çünkü inanın bizim atışmamız kavgamız 1-2 saati geçmezdi. Bana aramam istediğinde ara diyodu bense yapmamam gerekeni yapıyodum atıyıp duruyodum neden çünkü şüphe var kafamda. Biri mi var dediğimde paranoyaklaştın iyice ne saçmalıyosun olsa söylerim dedi ama o şüphe girdi kafama. Biz sevgili olduğumuzda 130-140 kiloydu sonra zayıfladı 65 kilo oldu ve sanıyorum ki kendine özgüvenimi geldi ne oldu bi anda bıraktı. O doğum gününden önce zaten konuşuluyomuş bi başkasıyla ve o sıralar ben uzaktaydım telefonun ekranını öpüyodu özledim diye bu nedir anlam veremiyorum. Beni arayıp ben kötüyüm psikolojim iyi değil diyerek ağlıyodu şimdilerde anladım ki o zaman yaptığı şeyi biliyodu ona ağlıyodu belkide. ihanetine.4-5 gün sonra ben kötüyüm tek mutluyum diyen kişi başka birinin eli belinde clubta eğleniyor. öyle yıkıldım ki o videoyu görünce. Sonra arayıp dayanamadım küfürler hakaretler ettim çünkü kan beynime sıçradı.1 hafta sonra ise haberi geldi el ele görmüşler sormuşlar ne diye sevgililer demiş arkadaşı. aradı yemin et diyorum yemin ediyo ordada küfür ettim kapattım son lafı hastasın sen git yat oldu. Şimdi soruyorum ben hakaret ettim diye hala diyorum kendime onun gözünde düştün iyice diye ama onca şeyden sonra insan sakin kalamıyor bi anda nasıl kolayca gidebilir bi başkasını tercih edebilir sonrasında pişman olur mu oda meçhul olsa ne değişecek oda.
3 yıllık sevgilim bir anda terk etti ve o an zaten birisi varmış?
Cevapla