Merhaba,
Ben 37 yaşındayım bundan 2,5 sene önce benimle aynı yaşta bir hanımla evlendim. Benim ilk, onun ikinci evliliği. Önceki evliliğinden bir de kızı var 19 yaşında. Hepimiz aynı evde yaşıyoruz. Ben aslında aşık olarak değil, seçenekler arasında o an uygun geldiği için, ikincisi de ayrılmayı beceremediğim için evlenmiştim. Sevgiliyken bir, nişanlıyken iki defa ve bir kez de evliyken ayrılmak istediğimi söyledim. Her seferinde psikolojik ve fiziksel olarak çok kötü oluyor. intihara kalkışmasından korkuyorum, intihar etmese bile sağılığının bozulacağı kesin. benden önce yaşadığı ayrılık sebebiyle tiroit ameliyatı olmuş. Böyle yazınca saçma görünüyor ama eşimin sağlığını resmen duyguları yönetiyor, bu zaman içinde buna şahit oldum. Pek ortak noktamız yok, bir çok hastalığı var, sadece kendisi değil tüm ailesi kızı ve anne babası da sürekli hasta. onları hastaneye doktora götürmekten sıkıldım, her şey yolundaymış gibi davranmaya çalışmaktan yoruldum. Gönlünü hoş etmeye çalışıyorum çünkü aksi durumda ayrılık konu oluyor onda da sonuç hep aynı. Hayattan ümidimi kestim, gök taşı veya nükleer savaş için dua eder oldum. Sizce bu durumdan kurtulma şansım var mıdır?
Ben 37 yaşındayım bundan 2,5 sene önce benimle aynı yaşta bir hanımla evlendim. Benim ilk, onun ikinci evliliği. Önceki evliliğinden bir de kızı var 19 yaşında. Hepimiz aynı evde yaşıyoruz. Ben aslında aşık olarak değil, seçenekler arasında o an uygun geldiği için, ikincisi de ayrılmayı beceremediğim için evlenmiştim. Sevgiliyken bir, nişanlıyken iki defa ve bir kez de evliyken ayrılmak istediğimi söyledim. Her seferinde psikolojik ve fiziksel olarak çok kötü oluyor. intihara kalkışmasından korkuyorum, intihar etmese bile sağılığının bozulacağı kesin. benden önce yaşadığı ayrılık sebebiyle tiroit ameliyatı olmuş. Böyle yazınca saçma görünüyor ama eşimin sağlığını resmen duyguları yönetiyor, bu zaman içinde buna şahit oldum. Pek ortak noktamız yok, bir çok hastalığı var, sadece kendisi değil tüm ailesi kızı ve anne babası da sürekli hasta. onları hastaneye doktora götürmekten sıkıldım, her şey yolundaymış gibi davranmaya çalışmaktan yoruldum. Gönlünü hoş etmeye çalışıyorum çünkü aksi durumda ayrılık konu oluyor onda da sonuç hep aynı. Hayattan ümidimi kestim, gök taşı veya nükleer savaş için dua eder oldum. Sizce bu durumdan kurtulma şansım var mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer