Aşkım Kapışmak ”Yakında iki kişiye aşık olmalar başlayacak” dedi! Bu fikri mantıklı ve doğru buluyor musunuz?

Hoş, yakında dediğini aslında zaman zaman görüyoruz. Ama bu birinden vazgeçiş diğerine yöneliş olarak bakıyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşkım Kapışmak:”Yakında iki kişiye aşık olmalar başlayacak”dedi! Bu fikri mantıklı ve doğru buluyor musunuz?
Aşkım Kapışmak ”Yakında iki kişiye aşık olmalar başlayacak” dedi! Bu fikri mantıklı ve doğru buluyor musunuz?
Aşkım Kapışmak ”Yakında iki kişiye aşık olmalar başlayacak” dedi! Bu fikri mantıklı ve doğru buluyor musunuz?
Cevapla