Çalıştığım hastanede doktor tarafından taciz edildim sanırım. Ne yapmam lazım?

Herkese merhaba. Özel bir hastanede hemşireyim. Çalıştığım hastanede bir doktor sürekli bana asılıyordu. Bugün işi daha ileri götürerek odasına çağırdı ve yüzümü, yanağımı okşadı elimi tuttu benden çok etkilendiğini söyledi. Bende sinirlendim ve ne yapıyorsunuz diyerek ittim. Aslında yakışıklı birisi baya kibar hoş ama bu hiç etik değil. Ayrıca beni taciz etmiş sayılmaz mı? Sizce ne yapmam lazım bu adama?
Çalıştığım hastanede doktor tarafından taciz edildim sanırım. Ne yapmam lazım?
Cevapla