Sevmediğim insanlara, sırf beni seviyor diye zaman vermek hem benim için işkenceye dönüşebilir, hemde fazla bencilce geliyor. Duygularım yoğunlaşmadan karşımda ki insana herhangi bir yakınlık duyamam ben, sonucunda onunda bir şekilde benim yüzümden incinme ihtimali zaten yeterince huzursuz edeceği için en başından uzak durmayı tercih ediyorum. Kendimi tanıyorum çünkü, az olmaz benim duygularım ya tamdır, ya hiç yoktur. Ortam yok bu konuda da hayatımda ki diğer konularda da, baştan bir şey hissetmediğim birine sonradan hissedemiyorum. O yüzden hiç pişmanlık duymadım, aksine iyi ki öyle yapmışım...
Hayır yaşamıyorum çünkü beni seveni ben sevmiyordum eğer ilişkide bir olur ihtimal görürsem veririm zaten ama genelde ben de böyle şeyler ters gidiyor benim sevdiğim genelde bana bakmıyor bana ilgi gösteren genelde benim ilgimi çekmiyor böyle yuvarlanıp gidiyoruz
Yok ya o işler öyle olmuyıor. Duygu hissetmeden ya da bir çekim olmadan o zamanı istesen de veremiyorsun. Bir yerde kopuyor. Bizi tamamlayan ve bizim tamamlayabildiğimiz kişilerle karşılaşmak dileklerimle. Baya ziyaret yaptım bugün sana 😅 iadeyi teşekkür🌸
Ben şans verdim 1 kere ve gerçekten mutlu oldum ilişkimde ama bir zaman sonra senin için peşinde çok koşmuş olmasi karşi tarafta kendi kendine bir eziklik hissi yaratiyo ve intikam almaya yönelik hareketlerde bulunuyo onun için peşinizden çok koşan insanla ilişkiye girmeyin ben peşimden koşana şans vermedigimden degil aksine şans verdigimden biraz pişmanlik duyuyorum ama tabi ilişki içindeki mutlulugunada göre degisir bu eger mutsuz olduysan o zaman çok pişman olursun şans verdigine çünkü afedersin ama havalanmış oluyo biraz
Sevmediğim insanı zorla sevmeye çalışmak istemem bu yüzden pişman değilim. Ama sevdiğim insana ayırdığım zamanın karşılığında da elimde kalan koca bir hiç 😅🤷🏻♀️
Hayır. her hoşlanıyorum seviyorum diyene şans verilmez. bu işler sonradan olmaz çünkü. Bir şey hissediyorsam ben de ancak şans veririm. Kimseyi oyalamaya gerek yok ego tatmini için