1 yıllık ilişkim var ve artık konuşacak konu dahi bulamıyoruz çok monotonlaştık ama birbirimizi çok seviyoruz?

Bu ilişkiyi canlandırmak için neler yapabiliriz? Fikri olanlar lütfen yardımcı olur mu? ..
1 yıllık ilişkim var ve artık konuşacak konu dahi bulamıyoruz çok monotonlaştık ama birbirimizi çok seviyoruz?
Cevapla