Abla dediğim 37 yaşında ki iş arkadaşım ile yakınlaştık. İşe nasıl gideceğim, gitmeli miyim. Çok acil yardımcı olur musunuz bana?

Bayan kuaförü olarak çalışıyorum. Yaşım 25 benim. Aynı iş yerinde çalıştığımız, yıllardır beraber çalıştığım ve abla dediğim bir insan var. Onun yaşı ise 37. Daha önce bir evlilik yapıp boşanmış, çocuğu yok. Bilgisayarıma format atılması gerekiyor, sen anlıyor musun dedi. Evet abla, anlıyorum dedim. İş çıkışı biz bunun evine gittik. Ben bilgisayara format attım, meyve getirdi oturduk biraz. Kız arkadaşın var mı dedi, hayır dedim. Çok hoç çocuksun, nasıl yok dedi. Yok abla dedim. Peki bir şey sorucam sana dedi. Sor abla dedim. Sence ben nasılım dedi. İyi birisin dedim. Öyle değil dedi, kadın olarak nasılım dedi. Güzelsin dedim. Beni beğeniyor musun dedi, cevap vermedim. Hadi utanma deyip dudağımı öptü kısa süreli. Sonrasında öpüştük biz bununla. Ben afallayıp gideyim artık deyip çıktım o evden. Yarın nasıl işe gidicem, veya ne yapıcam çok utanıyorum. Akıl verir misiniz Allah rızası için?
Abla dediğim 37 yaşında ki iş arkadaşım ile yakınlaştık. İşe nasıl gideceğim, gitmeli miyim. Çok acil yardımcı olur musunuz bana?
Cevapla