29 yaşındayım kamuda çalışıyorum işci olarak ablamın bir bayan arkadaşının da yeğeni varmış o da çalışıyor durumları iyiymiş?

Durumları da iyiymiş ailenin evleri arabası vs varmış fakat ben ısınamadım çocuğa sadece resim olarak gördüm yüz yüze görmedim ailem de çok baskı yapıyor annem ben yaşlıyım bana bir şey olmadan evlen mürvetini göreyim diyor fakat önemsiz mi bu? Hani karşımdaki kişi sırf maddiyat için görüşmeli miyim bir de annem çok yakışıklı olursa aldatır bu çocuğun huyu iyiymiş diyor
29 yaşındayım kamuda çalışıyorum işci olarak ablamın bir bayan arkadaşının da yeğeni varmış o da çalışıyor durumları iyiymiş?
Cevapla