
Sıkın kafasina gitsin...
Aşka sevdiginize ne derece sadâkatli siniz?

Aşka ve aşık olduğum kişiye hep sadakatle kaldım. Aşk, sadakat olmadan yaşanmıyor zaten. yaşadığım aşkta karşı tarafta veya bende şüphe başladı ise uzatmadan bitiriyroum, çünkü aşk şüpheyi gördüğü anda ölüyor, aşkın ölümü kalbin ölmesi gibidir.
Cevap
3Cevap
Evet kaldım. Hepsine hem de.
Şimdi ise kızlara güvenmiyorum. Ne güzel, değil mi? 😊
Bağlılığımı bozmadım…
Sen evlimisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?