Nisanlim dügün hazirliklarina basladi 2 tane abisi var hic sormuyorlar birseye ihtiyacin var mı diye? Nisanlim destek olmustu ama?

Sizce ne yapmam lazim.. nisanlima uzuluyorum ben yardim ediyorum ona... zoruma giden nisanlim abilerine destekte bulunmus onlar hic sormuyor ama? Kizginim... adaletsizlige sirf nisanlim oldugu icin degil... Bizi 1 kere olsun yemege'de davet etmediler 2 yil oldu nisanlanali? Siz ne dusunuyorsunuz?
Nisanlim dügün hazirliklarina basladi 2 tane abisi var hic sormuyorlar birseye ihtiyacin var mı diye? Nisanlim destek olmustu ama?
Cevapla