Kız arkadaşım 19, ben 41 yaşındayım. Yaş çok mu sizce, yoksa yaş nedir ki mi?

Birbirimizi seviyoruz. Evlenmek istiyoruz. O tıp 2. sınıf, ben İnşaat Mühendisiyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Uyumluyuz ikimizde pozitif insanlarız. Ben 41 yaşındayım ama 28 falan diyorlar en fazla. Oda biraz uzun boylu ve olgun duruyor 24 falan gösteriyor.
Kız arkadaşım 19, ben 41 yaşındayım. Yaş çok mu sizce, yoksa yaş nedir ki mi?
Cevapla