fark biraz var gibi öncelikle bu yaşta evlenmeyi düşünmemen gerekirdi. Evlilik yaşı 24den başlamalı 26-27 idealidir. Ancak erkek bu kadar beklemeyecektir.
Şayet evlenirseniz evlenmeyin ama yinede evlenirseniz 3 yıl çocuk yapmayın anlaşamazsanız boşanmanız kolay olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlgun ruhlu ve birbirine uyumlu, çekim hisseden iki insanın arasındaki yaş farkını kafasına göre yargılamaya kalkışanlar aşktan hiçbir şey anlamayan hadsizlerdir.19 yaşında genç bir kadın akıllı ve olgunsa, 32 yaşında genç bir erkek akıllı ve enerjikse birbirlerinde mükemmel bir aşkı bulup yaşayabilirler. Kafa yapısı, ruhsal ve diğer açılardan uyumlu olup olmadığınızı baştan kestirip atmadan denemeye ve keşfetmeye değer. Normalde 5 yaşı en az ve en fazla olarak ideal bulsam da, aşkta da, evlilikte de istisnalar olabilir.
58 Yorumla- +1 yıl
Yaşı küçük olan taraf 30'lu yaşlardaysa evet haklısınız lakin 19 yaşında bir kadın ile veya tam tersi 19 yaşında bir çocukla 32 yaşındaki kadının sağlıklı bir ilişki içinde olacağına ben inanmıyorum. Binde bir olur o da istisnadır. 30-40 olur çünkü her iki tarafında hayat beklentisi artık olusmuştur. Lakin hayata yeni atılmış kadın/adamlarla 30'lu yaşlarında insanların ilişki kurması bana sapıkça geliyor.
- +1 yıl
Adam pedofili oluyor farkında mısın
- +1 yıl
Baskılar ve tabular önce cinsel açlığı ardından da kültürel anlamda önyargıları ve fakirliği oluşturacaktır.19 yaşında akli sağlığı ruh sağlığı yerinde olan bir birey ister kadın ister erkek, kendisine fikren ve ruhen ve fiziksel olarak uyumlu hissettiği insanla "nasıl sevgililik yaşayabiliyorsa" aynen evlene de bilir bu gayet doğaldır. Son zamanlarda toplumda gözlemlenen sapkınlıklar ve rezaletler konuya cahilce hükmetmeye sebep olmamalı. Her insanın bireylik hakları çerçevesinde kendi kararı. Bireysel olarak onaylamayabilirsiniz, siz kendi yaş tercihinizi yakın yaşlardan yaparsınız. Objektif bakınca durumun sapıklık olmadığını kabul etmeye herkes mecbur. Sapıklık olsa bu mecrada soru olarak bulunmazdı zaten.
- +1 yıl
Cahil cahil hükmederken kimseye p*edofili demeye hakkınız yok. P*edofili ile şu konu çok farklı.
- +1 yıl
Ablam ne anlatıyorsun. 19 yaşında genç bir kız ne kadar mantıklı düşünebilir OTUZ İKİ yaşında bir adamı seçiyorsa. Hele o adamın küçücük kızı "sevmesi" İnan hiç indanırıcı gelmiyor. Pedofili olmayı normalleştirmeyelim, tamamen hastalık. Ön yargıyla alakası yok canım bak 13 yaş farkı var. Sen 17 yaşındaki kızın 30 yaşında biriyle olmasını da savunabilir misin?
- +1 yıl
Demogojilerinizi kendinize saklayın. Sizi muhatap almıyorum.
- +1 yıl
Tamam iyi hoş diyorsunuz lakin en son hangi vakit 20'li yaşlardaki insanlarla bir araya gelip vakit geçirdiniz? 2 yıl önce askerdim yani 29 yasında. Çevremdeki 20'li yaşlardaki çocukları görseniz sanki hala çocuklar. Dünya sağlık örgütü bile psikolojik ergenlik yaşını 25lere çekti. İnsanların cinsel hayatlarını hakikaten umursamam. Eşcinsellik vs. İki yetişkin insanın kararları beni bağlamaz lakin 17 yaşını doldur ve artık 18 yasındasın sana her şey serbest. O öyle olmuyor. 18-32 yaş aralığındaki bir ilişkiye de gelicek olursak bu ilişkide bir eşitlik olacağına ben ihtimal dahi vermiyorum. bana göre bir ilişkide hem maddi, hem manevi hemde kültürel anlamda eşitlik olmalı ki bu ilişki sağlıklı bir hal alsın. 2023 yılındayız ve artık tabularımız bu çağa uygun. Psikolojinin ilk adımlarını attıgı 20. Yüzyılın başında değiliz.
- +1 yıl
Siz benim cevabımı baştan okuyun tam okuyun ondan sonra saldırın. Polemiklerinizle vakit harcayacak değilim.
+1 yılHerkes zevkin peşinde
Benim arkadaşım vardı
25 yaşında karısı var
Gidiyor 45 55 60 yaşında ki kadınlarla oturup kalkıyor
Bir gün davuda sordum genç eşin dururken neden ihtiyar kadınlarlasın?
Davut dedi gençler çok çevik ve ihtiyarlar hantal yavaş olduğundan ihtiyarlardan hoşlanıyorum
Demek istediğim herkesin zevki farklı
Zevkinize göre arkadaş seçin yaş boştur00 Yorumla
+1 yılYahu ne anlaşması. Bir kere nesil farkı onu geçtim asır farkı var ahhahahah guldurtmeyin kendinize. Sen annenin karnındayken o adam sünnet olup belki de ilk aşkıyla tanıştı.
02 Yorumla
Soran+1 yılbakbslwbds bu kadar gercekci bir yorum görmedşm
- +1 yıl
🫡💫
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet fazla tabi ki de
00 Yorumla
+1 yılAbartmayın ya siz de. Vallahi Aşkın yaşı yoktur dedikçe özellikle şu yeni nesilde bi haller var. Aşkın yaşı vardır kardeşim şahsi algılamayın da aklınız mantığınız da mı yok. Biz ciddiyiz diyebilirsiniz, fakat yarın bir gün adam diyecek ki baba olmak istiyorum. Sen diyeceksin hayır ben hazır değilim çatışmalar başlayacak. Onun zevki sana, senin zevkin ona uymayacak. Gezmek isteyeceksin, yorgunum diyecek. Arkadaşların eşleri sevgilileri ile dolu dolu yaşadıklarını anlatırken sen acı bir tebessüm ile dinleyeceksin. Biraz mantıklı davranın
79 Yorumla- +1 yıl
Tuhaf yani vallahi
- +1 yıl
İlk kez seni gergin bir yorum yazarken görüyorum 😊
- +1 yıl
Bu aralar gerginim 😂
- +1 yıl
Saruman seni bi ısırsın.. elektriğini alır 😊
- +1 yıl
Akşam artık o 😂
- +1 yıl
İstersen döveyim seni gerenleri.. akşamı bekleme 😊
- +1 yıl
Ben döverim onları sen elini kana bulama 😂
- +1 yıl
😂
+1 yılYani istedikten sonra iki tarafta Olabilir Neden olmasın ki bunu neden başkası beğeniliyor Sen Siz belirlemiyorsunuz bu kadar beyninizi düşünüp kapasiteniz yani engeli falan mısınız anlamıyorum ben sizi ya gerçekten bak Hani siz niye belirleyemiyorsunuz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yıl32 yaşındaki adamın 19 yaşındaki kızla işi ne? Ne kadar çok küçük, o kadar çok taze kafasındaki erkek.
59 Yorumla
Soran+1 yılbirbirimizle anlaşıyoruz önemli olan bu değil mi? tanımadığın biri hakkında böyle konuşman çok kaba
- +1 yıl
Erkekleri tanımadığın çok açık. Bir kaç yıl sonra anlarsın.
- +1 yıl
Bence hastalikli ilişki, adam direkt pedofili damgası yer ve normal değil. Aradaki yaş farkı çok ve kız kendine yazık eder. Normalleştirneyin şunu
- +1 yıl
@Hergeceagliyorumb benim yorumumda herhangi bir normalleştirme yok. Yaş farkı çok değil sadece zaman yanlış. 32 yaşındaki bir adamın daha yeni çocukluktan çıkmış birisi ile birlikte olmasını normal bulmuyorum.
- +1 yıl
@gaddarım çıtır kız avına çıkmış bir erkek 26 yaşındaki bana evde kalmış diyor çok komik. Başka bir argüman bulamadın mı çıtır kız tavlayacağım diye? Çok mu rahatsız etti seni toplumun eleştirmesi?
- +1 yıl
Kalite yerlerde. İyi akşamlar.
- +1 yıl
@DedektifMinnie able sana demedim zaten ÇXÖWPCÖWĞXNWPDNW
Gizli Üye(25-29)+1 yılFazlanında fazlası. Herif nerdeyse baban yaşında. Artık gerçekten bu işin b*ku çıkmaya başladı. 32 yaşında bir erkeğin kendinden çok küçük kızlarla çıkmasının sebebi farklı amacı olduğundandır. Yaşın daha küçük ve olgun düşünmediğin için kandırılması klay birisi olduğunu biliyor. Bu tür ilişki yaşayan erkeklerin amacı asla evlilik değildir. Yarın öbür gün seninle işi bittiğinde kenara atacak. O zamanda yine buraya gelip ağlayarak pişmanlığını yazacaksın.
10 YorumlaAşırı fazla. Her insan aynı değil falan filan da 32 yaşındaki bir erkeğin 19 yaşındaki kızla takılma sebebi genel olarak "çıtır" bulmasından dolayıdır. Duygusal ilişki için beraber olanların sayısı çok az.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılÜnlüler kendilerinden 20-30 yaş kadınlarla birlikte olunca kimse ses çıkarmıyor bu sitede nedense herkes duyar kasıyor. Sen mutluysan kimseyi ilgilendirmez
31 Yorumla- +1 yıl
Cünkü onlarin meslekleri var paralari var kendi ayaklari üstünde durabilirler evlenip anlasamayip ayrilmak. Yani sifirdan baslamiyor maddi konusunda. Demek istedigimi anladin mi? Kadinlarin asgari ücretle olsun veya memur ücreti olsun kendini sifirdan baslamak zordur! Kadinin meslegi varsa ister 15 yas olsun ister 20 ister 10 yas olsun evlensin 🤷🏼♀️ bu yönden diyorum o adam bi 8 sene daha bekleyebilecek mi kiz meslek yapmak isterse kariyer yapmak isterse?
+1 yıl10, 11 yaşa kadar anlarım ama 19 yaş çocuk yani reşit bile olsa, kız. Hadi daha büyük bir yaşta olsa ha 11 ha 13 derdim ama cidden 19 yaş çok küçük.
10 Yorumla
+1 yılEvet fazla
Nedne kendi yaşında kadınlarla olmuyor bi düşün bakalım? Ama tabii yaşın gereği senin gururunu okşuyor bu ve elbette hoşuna gidiyor. Bu hastalıklı.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. max 10 olmasına dikkat etmelisin. Ancak seviyorsan ve uyum sağlıyorsanız, birbirinizi tamamlarsınız. Yaşın ilerledikçe, bazı şeyler kafanıza tam oturacak.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİlk olarak yaş farkı çok ama anlaşabiliyorsanız siz 19 yaşında ama düşünce olarak 24-25 gösteriyorsanız sorun olmaz. Ama siz 35 yaşına geldiğinizde olabilir
04 Yorumla- +1 yıl
Adam hastalıktan yatalak olunca kadın hala zate olacak. Gram sağlikli bi ilişki değil. Adam pedofili oluyor
- +1 yıl
Hastalık durumu farklıdır, hayatta müstehaktır, yaştan ziyade sevgi önemlidir. Pedofili durumuna gelince anlaşabiliyorlar ise ve kuzu parayla satmıyorlar veya zorla verme durumu yok ise sorun olduğunu düşünmüyorum
- +1 yıl
Ben 19 yaşındayım ve hala 19 yaşında bir kızın 32 yaşındaki bir adamı sevebilmesini normal bulmuyorum. Mantıklı değil, sağlıklı değil ve normal de değil. Arada 13 yaş fark var, aşk bahane gibi geliyor
- +1 yıl
Mantıksız evet ama maalesef ki bunu çok görüyorum ben, nedenini sorduğumuz da da cevapları belli, yaşıtlarım olgun davranmadığı için onu sevdim vs oluyor.
+1 yılAnlasamazsin
04 Yorumla
Soran+1 yıldede ne ya abarttınız, iki olgun insanız
- +1 yıl
Ne olgunu senin yaşın küçük
Soran+1 yılkonuşabiliyoruz
- +1 yıl
Sen bilirsin
32 yaşında biri bebelerle nasıl iletişim kurabiliyor ya ben iki dakika deneyince engel atasım geliyor
04 Yorumla
Soran+1 yılinsandan insana değişiyor, her 19 yaşındaki kız yaşıtları gibi davranmayabilir
Soran+1 yıldenk gelmemişsin demek ki
+1 yılsen safın tekisin 32 yasında adam 19 yasındaki kızla ne işi var kızı yaşında pardon da bu iyi niyetli bir şey değil
10 Yorumla
+1 yılBen snaa örnek veriyim 2015 yılında 31 yaşında erkek 20 yaşında. Kız aynı mağazada çalışıyorlar birisi yonetici birisi çalışan bizzat şahit oldum ve ikisinide çok severim 1.5 yıl beraber çıktılar sonra evlendiler şimdi çocukları var hala evliler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz fark var 19 32 arasındaki 13 le 40 53 arasındaki 13 aynı 13 degil
Burada neredeyse yüzde elli fark var kültürel fark da fazla olur00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu azmış dahası yok muydu yaa işte türk kızlarının ne hale geldigi burdan belli oluyor daha fazlasina gerek yok
00 Yorumla
+1 yılyani fazla ama aranızdaki bağ önemli eğer aranız iyiyse birbirinizle çok iyi anlaşıyorsanız bir sıkıntı yok diye düşünüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnternet ve telefonla sınırlı kalacaksa keyfine bak. Farklı bir bakış açısıyla tanışmış olursun.
Görüşmeleri gerçek hayat taşımak istersen yaş farkı sıkıntı olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılne tür sıkıntılar?
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. 31 yaşındayım ve bana 25 yaşındaki kızlar bile küçük geliyor. Bana göre 2 yaş küçük, 2 yaş büyük idealdir. Fazla yaş farkına sıcak bakmıyorum.
10 Yorumla
+1 yıl32 yaşında bir birey olarak bu yaş farkı çok fazla diyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
u +1 yıl32 yaşına gelmiş bir bireyin 19 yaşındaki bir insana duygusal hisler besleme ihtimali yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Adam pedofili işte
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evet fazla 19 yaşındaki 5 10 yıl sonra 32 yaşındaki adamı gözüyle görür
00 YorumlaFazla değil arkadaki fark Max 12 yaş iyi bence 12 yaş üstü tavsiye etmem
00 Yorumla
+1 yılUyum, eğlence ve mutluluk varsa gerisi önemsiz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Eğlenmek için değil evlenmek için ise biraz fazla.
00 Yorumla
+1 yılevet ileride çok pişman olacaksın ve oldukça sağlıksız bir ilişki manipüle edilmeye çok açıksın
00 YorumlaYaş farkı az değil ama tercih meselesi. Ben karışmam.
00 YorumlaParası olan erkeğe fazla gelmiyorsa normal şartlarda yaşayan birine göre normal
00 Yorumla
+1 yılAnnemle babam arasında 20 yaş var oluyo demekki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAradaki yaş farkı fazla ama 32 yaşındaki nasıl genç duruyor mu o önemli olan
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYaş farkı çok uçuk değil ama kızın yaşı çok küçük bana göre.
00 Yorumla Yanı yaş fatkı baya var ama sen 25 o 35 olsa olurdu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılFlört için mi yoksa evlenmeye gidebilecek ciddi ilişki için mi o önemli
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yıl32 yaşında adam 19 yaşında kızla ne yapıyor acaba bu subyancilik resmen
03 Yorumla- +1 yıl
O zaman etik değil 🤷 aradaki yaş farki çok fazla
28 yaşındayken 20 yaşındaki bir kızla takılmıştım. Harika oral yapıyordu çok iyiydi yatakta
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Aradaki yaş farkı çok
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYok ya çok fazla değil. Olgun erkek daha iyi s.. er
23 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Cevap sahibi+1 yıl@Emirdemir16 dalga geçiyorum
- +1 yıl
Sen kaç
Evet fazla her ne kadar reşit olsan da hâlâ çok küçüksün hatta 24 yaş altı olgun değildir ve o yaşlarda biri seninle ilgileniyorsa niyeti başkadır
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl20 yaşındayım 27 yaşında bir vardı ama o bile fazla geldi
10 Yorumla13 yaştan bahsediyorsun az daha zorlasa senin yaşında çocuğu olur ayrıca sen daha çok gencin o ise tohuma kaçmış dana. Hayata aynı yerden bakamazsiniz
00 Yorumla
+1 yılyas cok onemli degil, kafa uyussun yeter, ama bu da abarti bana gore max 7-8 yas olmali
20 YorumlaAşkı yaşı yoktur diye biz söz vardır eğer zihinlrleriniz hobileriniz uyuşuyor ve birbirinize değer veriyorsanız güzel bir ilişkiniz olabilir
20 Yorumla
+1 yılBöyle durumlarda kandırılma olasiligi çok fazla oluyor deneyimlemis biri olarak söylüyorum ki bizde 23-31 di. Yaş farkı çok fazla
00 YorumlaOlamaz bu nasi bir ilişki mümkün değil. O nedir ya hiç mi bulamadın 20-25 yaşında birini de 32 yaşında birisi ile birliktesin
00 Yorumla
+1 yılO kişi sen misin 😶
Dicektim yorumlarda sen mişsin onu gordum. O çok yaşliymış benim ol bence
00 Yorumla
+1 yılKişilere bağlı kız reşit olmuş ve eğer olgunsa düşünce yapısı olarak olabilir niyet önemli
30 Yorumla
+1 yılDeğil bi mesaj atarmısın bişey sorucam sapıkça değil
00 Yorumla
+1 yılYo değil 70 yaşındaki bi erkek bile rahat rahat götürür seni
00 YorumlaNiye fazla olsun hayat senin hayatın onemli olan anlasabilmek
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa sıkıntı yok
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBeyni seninle aynı yaştaysa değil
10 Yorumla
+1 yılYani fazla sübyancı bile sayılır adam
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Önemli olan anlaşabilmek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Olur güzel olur.
00 Yorumla
+1 yılAnlaşıyorsan sorun yok
00 Yorumla
+1 yılbiraz büyük ama ask varsa yas sorun değil
20 Yorumla
+1 yılBabası diye yorumladım
00 Yorumla
+1 yılFazla, ileride sıkıntı olabilir.
00 Yorumla
+1 yıl19 yaşındaki biri 32 lik adama az kaçar..
01 Yorumla- +1 yıl
😯😯😯😯
- Devamını Gör (134)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer