Açık konuşayım artık şu saatten sonra Türk kadınlarına pek iyi davranmayacağım sizce?

Hiç değilse Türk kadınlarına,
ırkçılığı hiç sevmem
insanı insan olduğu için severim ama o Türk kadınıysa sadece nefret duyacağım sanırım.

Ben hayatım da bu kadar dengesiz varlığın bir araya gelip sonuçlarını bir türlü kestiremediği bir topluluk ne gördüm ne tanıdım.
Köyüme (ingiltereye) dönüyorum.
Hemcinslerime Allah'tan sabır ve niyaz diliyorum, aklı olan yabancı kültürden biriyle evlesin yaşamanı hiç etmesin.

(kızların tepkilerini şimdi zaten bekliyorum da yalaka hemcins takımının nasıl filizleneceğini merak ediyorum)
Açık konuşayım artık şu saatten sonra Türk kadınlarına pek iyi davranmayacağım sizce?
Cevapla