Gercekten uzun zamandir Kiza bakan Erkek onu begeniyor mudur gercekten? Ayrica Arkadaslari niye ve neden bakarlar? Neden bakar ve konusmaz ki? Kizi karsi Sokaktan izleyip ve icerse ve Arabesk takilirsa 🤷♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce tüm bunlarin Sebebi ne? Bilgisi olanlar var mi 🙋♀️
Gecen pizzaciya gittim ogleden sonra sadece yemek yemek için gittim odemeyi yaptim siparisi verdim oturdum ama kasaya sirtim donuk oturdum yani kasa arkasindan bakan sirtimi görüyor sadece Yemegimin cikmasini beklerken pizza yapan kizlardan biri kapiya dogru cikti yalandan yere ciktigini anladim ama bana bakmak icin bakistik ve geri gitti Sonra yine pizza yapanlardan farkli bi kiz daha ayni sekilde kapnin oraya dümenden geldi ayagi sakatmiydi bilmiyorum sendekeyerk yurudu bana bakti gitti oda. Pizza cikti ilk kapinin oraya cikan kiz pizzayi verdi burada yicem dedim aldim cok sagol dedim oturdum yedim sonra ciktim gittim ama hosuma gitti açıkçası
Bugun bir daha gittim ama sefer pizza icin degil kiz icin gittim o kiz yoktu izinlide olabilir Bu sefer kasaya bakan kisma oturdum pizza yapan kizla baksitik biraz geldigimi anladi ve muhtemelen ne icin geldiğimi anlamistir bence Sonra muzik falan acıtli askla ilgili falan mutlu oldu sanki ama tabi benle alakali mi billmiyorum orada olmayan kizla nasil konuşabilirim diğer kiza soylesem terslermi acaba calisma saatlerini de ogrenseydim iyidi ya
kıskançlık var mı onda bilemem siz daha iyi bilirsiniz. şöyle düşünün kıskançlığın aşırısı zarr verici olur başka bir insanlar görüşmeye başlamınız mesela bu onu kıskandırır gerçekten kıskanç bir insan ise, ama bunu bilemeyiz şimdilik sanki.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Begeniyo gibi cesaret edememistir belki sen pas ver golu atar herhalde
Pas ver derken sizce bi Kizin en güzel Pas i ne sizler icin
Konusmaya calis ben benimle sohbet etemeye calisirsa pas olarak kabul ederim bakismadan sonra yani
Gülüs olsa konusmak zor 😅
Gülüş de olabilir aslinda
Bende bi kiz var konuscam da zor ya harbiden 😃
O kadar Zor mu bu sizin icin bi Erkek Kiza bakip ve konusmadan kac sene dayanabilir eger gercekten begeniyorsa O Kizi
Yok bir iki gunluk gülse bile konuscam
Gecen pizzaciya gittim ogleden sonra sadece yemek yemek için gittim odemeyi yaptim siparisi verdim oturdum ama kasaya sirtim donuk oturdum yani kasa arkasindan bakan sirtimi görüyor sadece
Yemegimin cikmasini beklerken pizza yapan kizlardan biri kapiya dogru cikti yalandan yere ciktigini anladim ama bana bakmak icin bakistik ve geri gitti
Sonra yine pizza yapanlardan farkli bi kiz daha ayni sekilde kapnin oraya dümenden geldi ayagi sakatmiydi bilmiyorum sendekeyerk yurudu bana bakti gitti oda.
Pizza cikti ilk kapinin oraya cikan kiz pizzayi verdi burada yicem dedim aldim cok sagol dedim oturdum yedim sonra ciktim gittim ama hosuma gitti açıkçası
Bugun bir daha gittim ama sefer pizza icin degil kiz icin gittim o kiz yoktu izinlide olabilir
Bu sefer kasaya bakan kisma oturdum pizza yapan kizla baksitik biraz geldigimi anladi ve muhtemelen ne icin geldiğimi anlamistir bence
Sonra muzik falan acıtli askla ilgili falan mutlu oldu sanki ama tabi benle alakali mi billmiyorum
orada olmayan kizla nasil konuşabilirim diğer kiza soylesem terslermi acaba calisma saatlerini de ogrenseydim iyidi ya
Sinyal aldigimda konuscam
Himm peki nasil bi Sinyal sizi konusmak icin rahatlatir veya Cesaretlendirir
Bana gulerse konuscam
Yani Sinyal Gülmek mi
Ben gulumserse konusurum da onu bilemem
hoşlanıyordur orası belli sadece gelip konuşacak cesareti yoktur. anca içer arabesk şarkılar söyler boş boş.
Himm beki bu ne kadar böyle gider Vazgecmesi daha iyi degil mi
platonik takılıp yıllarca sürebilirdi var böyle tipler. vazgecmesi için önce bir denemesi lazım değil mi? sadece umut ile bekler.
Ne kadar bekler ki insan oldu baya
Kendisi Trabzonlu acaba inat etmis olabilir mi
olabilir :)
Cünkü duydum inat ve dik oluyorlarmis ve Kiskanc
evet biraz inat olayları var, biliyorum bunu. siz ilgilenmiyorsanız boşverin derim.
Neden peki Kiskanclikla ilgili Bilginiz var mi
kıskançlık var mı onda bilemem siz daha iyi bilirsiniz. şöyle düşünün kıskançlığın aşırısı zarr verici olur başka bir insanlar görüşmeye başlamınız mesela bu onu kıskandırır gerçekten kıskanç bir insan ise, ama bunu bilemeyiz şimdilik sanki.
Baska Erkekle konusurken hemen Kankasiyla gelip bi bakis atmisti bisey dercesine
yani bu kıskançlık belirtisi ayrıca diğerlerine de bu benim göstergesi de olabilir. anlam vermek zor bu tarz şeylere gerçekten.
Aynisi degil mi 🤷♀️
kıskançlıkla, benim demek aynı şey değil aslında birisi karşı tarafa göz dağı vermek gibi bir şey düşününce.
Yani ozaman niye karisiyor cikmadigi yani birlikte olmadigi Kiza
klasik türk erkeği mantığı bu :) bir açıklaması yok işte bulamazsınız. dediğim gibi ilginizi çekmiyorsa uzak durun yeter.
Himm niye Uzak durmak
rahatsızlık vermesin diye söyledim bunu. tercih senin tabi.
Sanmam
Uazaana
Pardon 🤷♀️
Bişi sorcam
Neden baksın yoksa
İşgi çekelim m