Sevgilimin beni sevdiğine eminim ama beklediğim ilgiyi alamamak beni mutsuz ediyor sorun nerde?

Beklediğim ilgi öyle çok büyük şeyler değil, halimi hatırımı sorsun mesela iyi miyim napıyorum ne hissediyorum gibi. Sevgili dediğin birbirine bebeği gibi davranmaz mı ya? Önce onu dinliyorum ilgiyle, arada bunaldım sıkıldım moralim bozuk diyorum beni iyi hissettirmek yerine kendisi hakkında bir şeyler anlatmaya devam ediyor, ben tepki verince de bilinçli yapmıyorum diyor özür diliyor ama bu hep böyle oluyor. Onu çok seviyorum ama böylesi içinde bulunmaktan memnun olduğum bi ilişki türü değil kafam karışık
Sevgilimin beni sevdiğine eminim ama beklediğim ilgiyi alamamak beni mutsuz ediyor sorun nerde?
Cevapla