Türk erkeklerinin bu egosu nedir acaba etrafa bakıyorum gerçkten az güzel diyebileceğim kız sayısı o kadar azki ama bunları eleş?

Bunları eleştirip şöyle kız böyle kız yok Rus yok Brezilyalı sohbetlerine şahit oluyorum gerçekten o kadar ilgi çekici ve yakışıklı çocuklar değil. Ama Türk kızlarını öylesine eleştirmeleri sinir bozucu geliyor bana. Gerçkten çirkin diyeceğim kız sayısı az ama erkeklerde o yakışıklı bahsi çok az sayıda. Bu ego nerden geliyor onlara. Genelde fıstık gibi kızların yanında da yakışı olmayan çocuklar oluyor.
Türk erkeklerinin bu egosu nedir acaba etrafa bakıyorum gerçkten az güzel diyebileceğim kız sayısı o kadar azki ama bunları eleş?
Cevapla