Ayrılık sonrası sosyal medyada sessizlik mi yoksa sosyallik mi?

Sevgilimden ayrılalı 3 hafta oldu 1 senedir birlikteydik. Her şey çok güzeldi birbirimize dair bir yanlışımız olmadı. Fakat son zamanlarda benimle eskisi gibi ilgilenmiyordu. Mesleğine dair bir sınava hazırlandı mülakata girdi o süreçte tartışmalarımız oldu. Son zamanlarda soğuktuk. Ayrıldı benden. İnstagramda ekliyiz hikayelerime bakıyor ama yazmıyor. Seviyorum barışmak istiyorum acaba hikaye atmak yerine sessizliğe bürünsem daha mı etkili olur. Sizce hikaye atmak göz önünde sosyal medyada aktif olmak mı daha etkili olur hatırlatmama kendimi yoksa sessizliğe bürünmek mi?
Ayrılık sonrası sosyal medyada sessizlik mi yoksa sosyallik mi?
Cevapla