40 yaşında adamın 18 yaşında sevgilisi olması sapıklık mı?

Yani 17olsaydı serbest 18 olunca normal mi? Daha liseye giden 18 yaşında bir kızla yatıp kalkıyor sonuçta
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlarla aynı fikirde olmak rahatlattı beni. Erkeklerin bir kısmı sğbyancılıktan yana yorum yapmış. Ne de olsa erkek hem de türk erkeği. Kız kardeşlerimizi, çocuklarımızı korumaya devam etmeliyiz bunlardan. Okulda, devlet dairesinde, sokakta, parkta vs her yerde karşımıza böyleleri çıkabilir
40 yaşında adamın 18 yaşında sevgilisi olması sapıklık mı?
Cevapla