İstavroz harekekini bir müslümanın yapması günah mıdır?

Hz. meryem'in bu hareketi yapma amacı "bu çocuk (Hz. isa) bana tanrının verdiği alın yazısıdır" ben bunda bir sakınca görmüyorum. Sonuçta müslümanlar olarak biz de buna inanıyoruz. Hz. İsa Hz. meryem e Allah tarafından verilen bir alın yazısı , kader yani. Bunun gerçekten günahı olduğunu düşünmüyorum ama sormak istedim. Bir fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?
İstavroz harekekini bir müslümanın yapması günah mıdır?
Cevapla