19 yaşındayım yaşıtlarımdan nefret ediyorum, büyükler beni çok çekiyor normal mi?

19 yasindayim ve son 2 senedir asla ve asla yasitlarimla konusamiyorum. Hepsi çocuk gibi geliyor. Kendim dis gorunus acisindan cok olgun buyuk durmasam da dusunce yapim asla onlarla uyusmuyor. Buyuk demisken de 40 yasindaki adamdan bahsetmiyorum. Sadece 23-24 yasindakiler beni daha cok cekiyor. Arkadas ortaminda dalga konusu oldum bana amcacı diyorlar ahaha
19 yaşındayım yaşıtlarımdan nefret ediyorum, büyükler beni çok çekiyor normal mi?
Cevapla