Sevgilinizle boylarınızın yakın olmasını mı istersiniz yoksa arada çok fark olmasını mı?

Ben uzun olduğum için ve kısa hissetmek istemediğim için sevgilimin benden çok uzun olmasını istemem. Bir de yüzünü görmek için vs çaba harcamak istemem öyle daha güzel bence. İstediğim zaman öperim zorlanmadan ne güzel iştee
Sevgilinizle boylarınızın yakın olmasını mı istersiniz yoksa arada çok fark olmasını mı?
Cevapla